There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Kan toch? Ze weten dat de problemen ontstonden door een verkeerde routering... maar de oorzaak van die verkeerde routering is (nog) niet duidelijk. Staat in hetzelfde artikel van Arnoud Wokke.
Maar dat staat er nietMicGlou schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:25:
maar de oorzaak van die verkeerde routering is (nog) niet duidelijk
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
Dat is denk ik vooral een stukje interpretatie... 'ontstaan' lees ik als oorzaak van de verkeerde routering en die is niet bekend, de verkeerde routering is het gevolg.RobIII schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 11:40:
[...]
Maar dat staat er nietEr staat dat onduidelijk is waar de storing door ontstond. Die ontstond door de verkeerde routering. Waardoor dat dan weer kwam, mja, boeie (in de context van het aangehaalde artikel althans).
Nou stel dat ontstond door een softwarefout en dat ontstond weer door een regressie en dat ontstond weer door devver Jantje en dat ontstond weer omdat 'ie slecht geslapen had en dat ontstond weer doordat 'ie de avond daarvoor verkeerd gegeten had en dat ontstond weer doordat de kok van het Chinese restaurant bedorven ingrediënten had gebruikt en dat ontstond weer omdat de bakjes in de koelkast niet goed gelabeld waren want dat ontstond doordat de keukenhulp net toen 'ie het bakje wou labelen hoorde dat z'n vrouw zwanger was en het daardoor vergat en dat kwam weer omdat de buurman...
Snap je mijn punt?
Snap je mijn punt?
Over mij
Nee, ik begrijp je punt totaal niet. Maar goed, laat Arnoud maar antwoord geven wat hij ermee heeft bedoelt ipv dat we het aan onze eigen interpretatie over laten... want ik hoop toch wel dat je ziet dat het op 2 manieren gelezen kan worden?
@RobIII heeft idd wel gelijk, was al met het stuk bezig voor ik me had ingelezen dat de oorzaak inmiddels 'bekend' was (maar even tussen aanhalingstekens voor de zekerheid!). Pas het aan!
Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.
In alle recente KPN-artikelen waarin het ministerie van Grapperhaus genoemd wordt: "ministerie van Veiligheid en Justitie" moet "ministerie van Justitie en Veiligheid" zijn.
Sorry, ik ben een perfectionist (en daardoor een zeikert)
Sorry, ik ben een perfectionist (en daardoor een zeikert)
Asus ROG STRIX X370-F Gaming | AMD Ryzen 7 1700 @3.8GHz (stock Wraith Spire RGB cooler) | 16GB G.Skill Trident Z RGB @3000MHz | MSI GeForce GTX 1660 Ti Gaming X
Oh ja, dat hadden ze laatst omgewisseld. Bedankt voor het melden, is inmiddels aangepast
Pagina: 1