Fout bij installeren iOS 13 public beta

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 21:23
Ik probeer sinds gisteravond IOS 13 public beta op mijn iPhone 6s te zetten, maar het lukt niet. Ik heb het inmiddels wel 25x geprobeerd (ik dacht misschien kom ik niet door de drukte heen), maar zonder resultaat.
Wat gebeurt er: na het klikken op installeren gaat hij de update controleren. Dit duurt heel lang. En dan stopt ie met de melden: ‘Update kan niet worden geïnstalleerd. Fout bij het installeren van IOS 13 Public Beta’

Ik vond op iculture een stappenplan, deze heb ik allemaal geprobeerd:
iPhone herstarten. Soms is het herstarten van je toestel voldoende om te zorgen dat de update wel installeert.
Check de netwerkinstellingen. Soms is het netwerk de boosdoener. Om te zorgen dat het in ieder geval niet aan je verbinding ligt kun je naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in gaan om de netwerkinstellingen te resetten.
Wijzig je DNS-instellingen eventueel naar Google DNS of OpenDNS.
Schakel Wi-Fi uit. Dit is een tip die eerder bij installatieproblemen werkte: je schakelt over naar mobiele data en drukt dan pas op de installatieknop. Vaak lukt het installeren op dat moment wel. Omdat je de update al via Wi-Fi hebt binnengehaald voordat je gaat installeren valt de hoeveelheid dataverkeer via 4G mee.
Ook heb ik via iTunes geprobeerd: eerst updaten naar de meest recente versie (op Windows 10), daarna iPhone aansluiten en update zoeken. Maar daar vind ie IOS 13 niet en zegt ie dat ie up to date is.

Wie heeft de oplossing?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-06 12:56
Ik zou een backup nemen via iTunes, daarna de iPhone resetten naar fabrieksinstellingen en zo proberen om de beta te installeren. Eens dat gelukt is kan je via iTunes de backup terugplaatsen..

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Beta 12 profiel verwijdert en 13 geïnstalleerd ?
(zou het nog niet op je dagelijkse toestel installeren)
duidelijke uitleg

@rizzah77 @gerritboeve @Fredje1 @Tonne

[ Voor 74% gewijzigd door Hackus op 25-06-2019 19:13 . Reden: link toegevoegd ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rizzah77
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01 21:10
Heb hetzelfde op een ipad 2017 model, nog geen oplossing kunnen vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door rizzah77 op 25-06-2019 19:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:36

nelizmastr

Goed wies kapot

En je weet ook 100% zeker dat het een 6S is en niet een 6? Die laatste kan uiteraard geen iOS13 draaien.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 23:42
Ik heb hetzelfde met mijn Iphone 7. Alle bovenstaande stappen gedaan. Alleen geen 25x geprobeerd, maar een keer of 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fredje1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-05-2020
Ik heb hetzelfde. Ook op een 6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-05 00:05
Ik ook met een 6s
Fredje1 schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 18:50:
Ik heb hetzelfde. Ook op een 6s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rizzah77
Hackus schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:51:
(zou het nog niet op je dagelijkse toestel installeren)
duidelijke uitleg

@rizzah77 @gerritboeve @Fredje1 @Tonne
Ik had 12 profiel niet.
Nog een keer profiel 13 verwijderd en na reboot opnieuw gedaan, werkte niet. Daarna ipad via de 4g van mobiel geprobeerd (thuis netwerk/fw/isp uitsluiten); maar hielp ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1226104

Ik heb hetzelfde probleem maar met de iPhone SE ik denk dat het bij Apple ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 09:49
Zorg dat je iTunes of macOS ook up to date is natuurlijk, en de iPhone het liefst teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Verder gooien (zeker op Windows), virusscanners nog wel eens roet in het eten: schakel ze (tijdelijk) uit.

[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 25-06-2019 22:31 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rizzah77
Ok, heb mn macbook en iphone niet gedaan, alleen ipad. Ipad nu gewist en als nieuw geinstalleerd, daarna update gedaan, ging goed en daarna itunes backup terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitie
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-05 21:23
Het is wonderbaarlijk: ik had vandaag geen tijd om de aangedragen oplossingen te proberen. Probeer nu net voor het slapen gaan nog een keer gewoon op die installatie knop te drukken, en het werkt nu wel gewoon! Het probleem zal dus wel bij een Apple server gelegen hebben denk ik. Geduld loont. Nu waarschijnlijk nog lang niet slapen. Bedankt voor alle reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
Hackus schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 09:51:
Ik had geen Beta 12 profiel meer. Ik had Beta 13 eroverheen geinstalleerd. Nu Beta 13 profiel verwijderd, opnieuw opgestart, Beta 13 profiel geinstalleerd, opnieuw opgestart. En werkt nog steeds niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 11-06 01:07
Gebruik gratis 3Utools voor windows, dan kan je direct de ipsw op je iPhone zetten en deze is kan je daarna ota updaten met de volgende betas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1226104

Ja ik weet al waarom omdat hij op het einde van de download zegt update voorbereiden en het is dan direct weg je moet gewoon 4 uur wachten of lager en dan proberen dan lukt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Toestel aan lader, 4G uitvinken en schermslot uitzetten wil wel eens helpen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonne
Bij mij heeft wachten overigens ook geholpen. Opeens kon ik de beta wel installeren
Pagina: 1