Mijn beeld bibbert en flikkert van mijn PC, mijne monitor is het niet want die heb ik reeds op andere PC aangesloten en daar werkt hij perfect. Logisch besluit is dan het ligt aan de videocard (AGP INTEL i740). Ik heb deze dus is vervangen met een exemplaar uit een andere PC. Helaas het flikkerent beeld blijft. Dus ik denk dat het AGP slot wel is de boosdoener zou kunnen zijn. Mijn vraag is nu: mag ik in mijn AGP slot met contactspray spuiten zonder deze naar de haaien te helpen of ligt het helmaal niet aan het AGP slot maar ergens aan een elektromagnetische bron die de videocard stoort???
Maar als je de pc aan hebt staan, en je frunnikt aan je videokaart, heeft dat dan direct invloed op het beeld.
Zo ja, ligt het aan je AGP/Videokaart lijkt me.
Je aansluiting van je monitor naar je videokaart kan ook de boosdoener zijn.
Controleer effe de puntjes, en neem een kijkje in de connector op je videokaart, mbv zaklamp/halogeen en een vergrootglas.
Anders kun je je AGP poort ook effe uitblazen met je mond wel te verstaan, en geen consumtie.
Stof is zeer irri.
Dus geen compressor en iets van 4 Bar, dan ligt je AGP poort op de grond, en heb je de rest nog in je handen
Mzzl Diamon
Zo ja, ligt het aan je AGP/Videokaart lijkt me.
Je aansluiting van je monitor naar je videokaart kan ook de boosdoener zijn.
Controleer effe de puntjes, en neem een kijkje in de connector op je videokaart, mbv zaklamp/halogeen en een vergrootglas.
Anders kun je je AGP poort ook effe uitblazen met je mond wel te verstaan, en geen consumtie.
Stof is zeer irri.
Dus geen compressor en iets van 4 Bar, dan ligt je AGP poort op de grond, en heb je de rest nog in je handen
Mzzl Diamon
And The Only One
Je kunt ook bij www.alternate.de klemstrips bestellen die je om je agp en mobo (kwenie axact hoe maar je vind er ook een plaatje) kunt klemmen zodat ie er beter in blijft zitten. Er staat dat zo'n ding goed geschikt is voor mensen die veel met hun pc's reizen (agp is niet zo'n stevige verbinding).
Verwijderd
Ik betwijfel sterk of zulke klachten worden veroorzaakt door een slecht contact in het AGP slot. Eerder lijkt het me dat er aan de analoge kant een probleem is. Dat het met een andere kaart ook gebeurt is wel heel raar. Heb je ook uitgesloten dat de monitorkabel het probleem is? Zo ja, dan zou ik toch eerder gaan denken aan een of andere storingsbron.
Heb je niet gewoon te grote boxen naast je monitor staan?
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
Pagina: 1