[V&A] Advertentie statistieken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollander29
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 23-01 22:03
Goedendag! Ik had een idee voor Vraag&Aanbod.
Ik heb het geprobeerd het zo duidelijk mogelijk te maken:

Ikzelf sla regelmatig advertenties op omdat ik er geïnteresseerd in ben en ik de advertentie makkelijk kan opzoeken en vergelijken met andere soortgelijke advertenties van bijvoorbeeld hetzelfde product of dezelfde productsoort. Toen ik zelf iets te koop aan heb geboden viel me iets op wat hier niet is, maar bijvoorbeeld bij eBay -of andere eBay websites zoals MarktPlaats en 2dehands, wel. Dat is het volgende: dat je kan zien hoe vaak jouw advertentie is opgeslagen. Dit betekent niet dat je specifiek kan zien wie het heeft opgeslagen, maar gewoon simpelweg hoe vaak het is bewaard. Handig! :Y

Daarbij komt dat als je iets frequent verkoopt en misschien zelfs wel een eigen in- en verkoop bedrijfje hebt dat er helemaal geen statistieken zijn of dergelijke. Natuurlijk begrijp ik dat Tweakers ook niet gericht is voor adverteren en bedrijven die hun producten kunnen verkopen, maar het leek me toch wel handig, ook voor mensen die enkele keren wat verkopen. Hierbij kan gedacht worden aan views per dag, uur, week et cetera of zoals hierboven beschreven hoe vaak de advertentie is bewaard.

Tweakers is géén Marktplaats, daar ben ik me van bewust. Maar een kleine upgrade van Vraag&Aanbod kan wel eens aantrekkelijk zijn! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:08

ikloon

Product Owner
De wensen zijn duidelijk, ik zet ze op de wensenlijst voor verbeteringen aan Vraag & Aanbod. Ik ben wel benieuwd of er meer gebruikers zijn die hier behoefte aan hebben?

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:17
Ik vind het op Marktplaats soms wel handig, als bieder kun je namelijk ook een inschatting maken hoeveel interesse er kennelijk wel (of niet) is. Geen heet hangijzer maar wel een leuk dingetje, wat mij betreft :)