@TijsZonderH
nieuws: Bestanden in Google Drive worden allemaal offline beschikbaar
nieuws: Bestanden in Google Drive worden allemaal offline beschikbaar
Wat zijn Drive-files? .drive-bestanden? Of worden Google Spreadsheet/Text Documents bedoeld?Binnenkort kan dat niet alleen met Drive-files,
Ik heb legio bestanden op mijn harde schijf staan, allemaal beschikbaar voor offline gebruik. Sterker nog, de meeste bestanden bevinden zich helemaal nergens anders, dus zijn slechts offline beschikbaar. Ik neem aan dat hier bedoeld wordt bestanden uit Google Drive die offline beschikbaar zijn, maar wat betekent dat dan weer? Dat je ze kan downloaden? Dat je ze kan synchroniseren met een offline map? Dat je drive.google.com kunt gebruiken zonder internetverbinding?Het was al altijd mogelijk om Google Drive-bestanden offline te gebruiken, maar voor andere bestanden was dat niet mogelijk.
Dat... wat is dat? Het synchroniseren van online en offline bestanden? Of wordt hier inderdaad bedoeld dat google drive via de browser bepaalde bestanden aanbiedt zonder internetverbinding?Dat kan alleen in Chrome
Daarvoor? Waarvoor? Moet ik hieruit begrijpen dat nu bestanden alleen gedownload kunnen worden middels de desktop-client (van Google Drive), maar in de toekomst ook via internet browsers? Ik bedoel, via één bepaalde browser? Waarom dan nietDaarvoor moesten gebruikers altijd de desktop-client downloaden.
Bestanden in Google Drive worden allemaal offline beschikbaarin twee verschillende programma's beschikbaar.