Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek dus een nieuw monitor, maar ik twijfel tussen 4K kwaliteit of 144Hz(in ieder geval hoger dan 60Hz, wat ik nu heb)
Ik zit te denken aan 27, 28"
Wat is je budget?
Maximaal 350, maar het liefst onder de 300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het gebruiken met mijn huidige setup: i7-4790 en een GTX1060 OCV1 6Gb
Ik zit zelf te denken aan een 4k monitor, want ik werk nu met 2 Benq monitoren van 60Hz
en ik heb me hier nooit aan gestoord(ben zegmaar niet beter gewend)
Plus ik kan er echt van genieten wanneer een scherm echt duidelijk en scherp is.
De monitor wordt het meest gebruikt voor gaming en Netflix, de andere 2 worden dan gebruikt voor discord, spotify, chrome, etc.
Mijn gpu moet dan 3 monitoren draaien
Meijer
Ik zoek een?
Ik zoek dus een nieuw monitor, maar ik twijfel tussen 4K kwaliteit of 144Hz(in ieder geval hoger dan 60Hz, wat ik nu heb)
Ik zit te denken aan 27, 28"
Wat is je budget?
Maximaal 350, maar het liefst onder de 300
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga het gebruiken met mijn huidige setup: i7-4790 en een GTX1060 OCV1 6Gb
Ik zit zelf te denken aan een 4k monitor, want ik werk nu met 2 Benq monitoren van 60Hz
en ik heb me hier nooit aan gestoord(ben zegmaar niet beter gewend)
Plus ik kan er echt van genieten wanneer een scherm echt duidelijk en scherp is.
De monitor wordt het meest gebruikt voor gaming en Netflix, de andere 2 worden dan gebruikt voor discord, spotify, chrome, etc.
Mijn gpu moet dan 3 monitoren draaien
Meijer