Toon posts:

Max Payne wat was jouw grappigste moment

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:( heb de game uitgespeeld ging erg kwik wat nu nog een keer palyen neeh hopenlijk komen er gauw wat mods voor uit persoon lijk vondt ik het grappigste op een gegeven moment kom ik de hoek komen staan er twee gasten bij een bom zegt een volgens mij red ore blue de ander zegt in the movies its always the red knip ie de rooie door en koboem lol lachte me rot.Wat was jouw leukste moment. 8-)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-02 14:39
Op vrijdag 27 juli 2001 20:15 schreef Lodi het volgende:
:( heb de game uitgespeeld ging erg kwik wat nu nog een keer palyen neeh hopenlijk komen er gauw wat mods voor uit persoon lijk vondt ik het grappigste op een gegeven moment kom ik de hoek komen staan er twee gasten bij een bom zegt een volgens mij red ore blue de ander zegt in the movies its always the red knip ie de rooie door en koboem lol lachte me rot.Wat was jouw leukste moment. 8-)
Uuuh, een paar punten in je text zou handig zijn..
Maarreh, ik vond het wel grappig toen ik de kamer binnenkwam met een Colt, en ze zeiden iets van "o shit". En toen gooide hij een granaat vlak naast zich neer.
Boem! 3 enemy's dood :P
En dat stukje met die draden was ook wel lachen ja...
Was dat niet bij dat stuk dat die muur kapot gaat?

Verwijderd

Topicstarter
jep...........

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik vond dat stukje in lvl1,3 waar je dat ding kapot moet schieten wel grappig.
Dan hoor je ze zeggen :

Oh shit,g*d d*mn, I thought it was a bom!
hahahahha

en dan kom ik naar beneden met bullet-time :9~ aan, en toen hielden ze opeens op met lachen >:)

ziehier :

Afbeeldingslocatie: http://www.phpdeveloping.f2s.com/val.JPG

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 20:15 schreef Lodi het volgende:
nah, ik vond het veel komischer als jij vervolgens die deur open wilt doen en vervolgens valt de muur om en de deur blijft overeind :P

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 21:10 schreef ds het volgende:

[..]

nah, ik vond het veel komischer als jij vervolgens die deur open wilt doen en vervolgens valt de muur om en de deur blijft overeind :P
Haha ... ik weet wat je bedoeld ... .

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

[..]

nah, ik vond het veel komischer als jij vervolgens die deur open wilt doen en vervolgens valt de muur om en de deur blijft overeind
:D

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 13:29

[..]

hehe lol die wou ik hier net noemen :D dat was idd wel cool ja 8)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

En sorry, ook hier hadden we al een topicje voor je :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.