Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tweedehands Macbook Pro advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• skywere
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 04-10-2023
Hey iedereen!

Ik ben al een tijd opzoek naar een tweedehands Macbook Pro, ik heb op mijn opleiding altijd met mac's gewerkt en ik vond het een fijne ervaring.

Met alle keuzes vind ik het wel lastig om de juiste Macbook Pro te vinden, misschien kunnen jullie mij helpen de keuzen wat makkelijker te maken. :)

Ik zoek er een met een maximale prijs van 850 Euro, ik wil de laptop gebruiken in huis om niet constant achter me Desktop PC te zitten, gewoon lekker op de bank Youtube of Netflix kijken of in Google Docs werken.

Verder wil ik hem ook gebruiken om mee te nemen buitens huis om video's in te laden vanaf SD kaart, de beelden zou ik dan ook graag op Premier Pro alvast wat willen editen, render tijd van de laptop maakt mij niet zo heel veel uit, renderen kan ik op mijn desktop.
Zolang die maar 1080p gemakkelijk kan afspelen in Premier Pro en misschien zelfs 4K op een verlaagde kwaliteit in de preview window.
Ik neem dan externe opslag mee, meer dan128GB heb ik dan in de Mac zelf niet echt nodig denk ik.

Als er games op draaien, ook al is het op de laagste settings, is dat ook mooi meegenomen.

Ik hoor ook vaak dat 15'' Macbook Pro's vaak problemen hebben en dat een 13'' een betere keuzen is.
zelf zit ik te kijken naar een 13'' van Macvoorminder
https://macvoorminder.nl/...-8gb-128gb-ssd-early-2015
Dan heb je er zelfs nog 24 maanden garantie bij.

Al het advies en hulp is welkom.
Alvast bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door skywere op 24-06-2019 22:32 ]

Alle reacties

• EnricovD
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-11 23:33
Goedemorgen Skywere,

Ik ben zelf ook een groot MacBook fan en heb zelf net een 2018 15 inch model gekocht (erg tevreden over tot nu toe). Ik gebruik deze sinds kort voornamelijk voor mijn werk dus vandaar de upgrade.

Ik denk dat de 13 inch voor de aangegeven doeleinden prima is en wanneer je groter scherm wilt kan je natuurlijk altijd een extra (in de toekomst 4K) scherm aansluiten.

Ik kom zelf van een 13 inch early 2015 model af en deze heb ik nu te koop staan voor €800,00 euro. Is dit misschien iets voor jou?

De specs:
- MacBook Pro 2015 - 13 inch
- 256 GB SSD
- 8 GB RAM
- 2.55 Ghz I5 (dual core)

Het mooie van de laptop is dat deze pas 55 laadcycli heeft en dat er geen krasje aanwezig is op de laptop (ook de onderzijde is als nieuw).

Mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Enrico.

[ Voor 0% gewijzigd door EnricovD op 25-06-2019 11:40 . Reden: spelfoutje ]