Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Gaming PC upgrade +/- €1000?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• joey1123
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 30-09 15:17
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming, WoW, Rainbow Six etc.?

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zit te denken aan zo'n 1000,- . Valt er een enorm verschil te behalen met twee- of driehonderd meer, dan is dit ook een optie

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
denk alleen de monitor en de ssd?

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf denk ik een nieuwe processor, videokaart, moederbord en wellicht een extra 500gb ssd.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sowieso wat compatible is met m'n G-Sync monitor (144hz) 1080p.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voornamelijk performance, een wat stillere pc zou wellicht ook fijn zijn. Huidige build maakt een hoop lawaai..

Ga je overklokken?
Mag maar hoeft niet persé

Wat verwacht je van ons?
Welke componenten kan ik het beste aanschaffen?? Is het beter om een upgrade uit te voeren of deze build in zijn geheel te verkopen (ex monitor etc.) zodat ik er meer geld voor kan vangen?

Zie hier mijn inventaris:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i5-4690 Boxed€ 0,-€ 0,-
1MoederbordenAsus B85M-G€ 0,-€ 0,-
1VideokaartenMSI GeForce GTX 970 GAMING 4G€ 0,-€ 0,-
1Interne harde schijvenSeagate Barracuda 7200.12 ST3500413AS, 500GB€ 60,50€ 60,50
1BehuizingenPhanteks Enthoo Pro Window Zwart€ 97,01€ 97,01
1MonitorenPhilips 272G5DYEB Zwart€ 0,-€ 0,-
4Geheugen internHyperX Fury black HX313C9FB/8€ 37,16€ 148,64
1VoedingenCooler Master GM G650M€ 79,35€ 79,35
1Solid state drivesCrucial MX500 2,5" 500GB€ 67,-€ 67,-
1Solid state drivesKingston SSDNow V300 120GB€ 0,-€ 0,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 452,50

Alle reacties

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Ben ik nou blind of heb je een zooi componenten gekozen die niet meer verkrijgbaar zijn?
Sowieso is alles in die lijst stevig verouderd, zou je niet eerst wat vooronderzoek doen voor je duizend euro over de balk smijt?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• rutger465
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-11 21:45
Wintervacht schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:26:
Ben ik nou blind of heb je een zooi componenten gekozen die niet meer verkrijgbaar zijn?
Sowieso is alles in die lijst stevig verouderd, zou je niet eerst wat vooronderzoek doen voor je duizend euro over de balk smijt?
is zijn inventaris, geen wenslijst.

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

rutger465 schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:40:
[...]

is zijn inventaris, geen wenslijst.
Dan snap ik het al helemaal niet.
Wat is dan het punt van het topic, dat we alles gaan voorkauwen?
Gelukkig zijn er artikelen die dat al hebben gedaan: de Best Buy Guides, ga daar eerst maar eens kijken.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 06:53
Wintervacht schreef op maandag 24 juni 2019 @ 19:55:
[...]

Dan snap ik het al helemaal niet.
Wat is dan het punt van het topic, dat we alles gaan voorkauwen?
Gelukkig zijn er artikelen die dat al hebben gedaan: de Best Buy Guides, ga daar eerst maar eens kijken.
Rustig aan, je hoeft niet meteen aan te vallen. Geef gewoon uitleg over wat er verwacht word. Je jaagt de TS weg.

Laten we het vooral vriendelijk houden op tweakers!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

@joey1123 we zouden graag zien dat je eerst zelf een voorstel doet voor de componenten die jij graag in je systeem zou willen hebben; op dezelfde manier als je huidige inventaris zodat wij op die manier kunnen adviseren.

Daarvoor zou je ook andere topics op dit forum als basis kunnen nemen. Btw, hoeveel haast heb je? Op 7/7 komen de nieuwe Ryzen 3xxx cpu's uit en daar wordt veel van verwacht; maar uiteraard wachten ook wij de real life benchmarks af :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-11 06:53
Vidra schreef op maandag 24 juni 2019 @ 20:35:
@joey1123 we zouden graag zien dat je eerst zelf een voorstel doet voor de componenten die jij graag in je systeem zou willen hebben; op dezelfde manier als je huidige inventaris zodat wij op die manier kunnen adviseren.

Daarvoor zou je ook andere topics op dit forum als basis kunnen nemen. Btw, hoeveel haast heb je? Op 7/7 komen de nieuwe Ryzen 3xxx cpu's uit en daar wordt veel van verwacht; maar uiteraard wachten ook wij de real life benchmarks af :)
Mooi gezegd. Ik zou inderdaad afwachten wat de komende Ryzen generatie doet.
Pagina: 1