Toon posts:

Vervangend prog voor powerdvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Powerdvd werkt bij mij niet samen met mijn videokaart. Daarom zoek ik nu al een tijdje naar een vervangend programma. Ik wil graag het dts signaal van dvd's doorsturen naar mijn dts versterker. Wie kan me helpen

Verwijderd

windvd oid. Misschien anders eens een hardwarematigekaart voor 75 piek hier in arnhem nieuw te halen bij de passon!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:55

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

edit: te laat

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

www.digital-digest.com

erug goede site voor dvd ed.!!!!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 20:14 schreef neographikal het volgende:
windvd oid. Misschien anders eens een hardwarematigekaart voor 75 piek hier in arnhem nieuw te halen bij de passon!
wat bedoel je met hardwarematige kaart, mpeg2 misschien

Verwijderd

yupz, die was hier in arnhem duzz 75 piek tegenover ongeveer 200 normaal.

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Alleen zit daar ook DTS-out op? Ik weet wel dat er Dolby Digital out op zit (op sommigen dan, zoals de ouwe maar trouwe dxr2 die ik heb). Wel effe goed checken.

Verwijderd

ehm. De meeste nieuwe kaarten kunnen nl net zo goed dts als ac3 doorgooien. Tis nl niet zo heel veel verschillend. Alleen een hogere bitrate, en een iets andere codering als k me niet vergis. Maar bellen kan altijd, pak ff de telefoongids en vraag et ze!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu windvd 2000 3.0 aan het downloaden, ik hoop dat die werkt.

Verwijderd

Topicstarter
Is het trouwens al iemand gelukt om dts uit zijn versterker te krijgen mbv een optische uitgang op geluidskaart?

Verwijderd

heb gen optisch maar ook geen dts versterker eraan hangen. Vanaf morgen wel via spdif, zal het ff laten weten. (24 meter kabel naar beneden.)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 21:04 schreef neographikal het volgende:
heb gen optisch maar ook geen dts versterker eraan hangen. Vanaf morgen wel via spdif, zal het ff laten weten. (24 meter kabel naar beneden.)
24 kabel optisch is moeilijk te vinden denk ik, met moeite heb ik in utrecht 10m kunnen kopen, was trouwens best prijzig, voor 10m was ik 60 piek kwijt, en dit is geen mooie dikke kabel. Die waren 60 piek per meter.
Pagina: 1