Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoii,

In november 2016 heb ik mijn huidige telefoon, Huawei Honor 5x, gekocht. Door een tekort aan werkgeheugen (2gb) heeft hij soms 4 minuten nodig om enkel de camera op te starten of het weer te bekijken, en Google Maps doet het al helemaal niet meer.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe low-budget telefoon (tot €350) van merken zoals Xiaomi met een werkgeheugen van minimaal 6 gb. Is het de moeite waard om te wachten tot Android 10 (Q) uitkomt, en één van de nieuwste telefoons in augustus/september te kopen?

Alvast vriendelijk bedankt!

Daphne

Beste antwoord (via Verwijderd op 24-06-2019 20:14)

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Eh, ik denk dat jij het beste kunt bepalen in hoeverre je nog een x aantal maanden met een niet zo goed werkend toestel wil doorgaan.. ik zou allang wat anders hebben aangeschaft namelijk :P .
Zelf zou ik niet wachten op Android 10. Als je nu een toestel koopt dat nog niet zo lang op de markt is, komt die update vanzelf ;) .
Heb je op je toestel nu wel de nieuwste versie?
En inderdaad: eerst even resetten. Doet soms wonderen

Alle reacties

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
*knip* Dit voegt niks toe.

[ Voor 98% gewijzigd door rens-br op 24-06-2019 21:22 ]

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Doe eerst eens een factory reset, kan nooit dat dezelfde apps die gelijk opstartten toen hij nieuw was dat nu niet meer doen tenzij het ding helemaal volgeplempt is met zinloze apps en andere troep :p

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • Beste antwoord

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Eh, ik denk dat jij het beste kunt bepalen in hoeverre je nog een x aantal maanden met een niet zo goed werkend toestel wil doorgaan.. ik zou allang wat anders hebben aangeschaft namelijk :P .
Zelf zou ik niet wachten op Android 10. Als je nu een toestel koopt dat nog niet zo lang op de markt is, komt die update vanzelf ;) .
Heb je op je toestel nu wel de nieuwste versie?
En inderdaad: eerst even resetten. Doet soms wonderen