Hallo iedereen, ik weet al dat ik te horen krijg van search!!! Maar ten 1ste: van de search wordt ik niet veel wijzer en ten 2de ik wil"persoonlijk" advies hehe. Nou hier komt de vraag dan:
Ik heb een TB1400@1366. Mijn koeler is een Fop32-1 maar dat ding wordt dus gewoon 68 graden stressed en 59 idle. Als ik em op 1400 laar lopen dan komt ie windows niet in. Ik heb er al 2 casfans in maar dat wil niet helpen
Ik zat dus te denken aan een peltier, maar aangezien je daar zoals iedereen zegt waterkoeling voor moet hebben lijkt me dat nix want daar bennik niet "technisch" genoeg voor... Ik zou dus een koeler willen die goed koelt zodat ik em nog een stukkie ken overklocken (richting 1600) maar hij moet niet meer dan 40 dba ofzo maken, want dan wordt men moeder gek
wat voor koeler moet ik dan nemen. Ik wil op zich wel waterkoeling, maar dat "durf" ik niet zelf te doen. Misschien dat iemand dat voor me wil doen (regio Alkmaar, evt. tegen vergoeding). Ik heb max. 150 voor luchtkoeling over en tsja misschien 250 voor waterkoeling. Kan iemand me pleazze helpen
Greetz LOMU
Ik heb een TB1400@1366. Mijn koeler is een Fop32-1 maar dat ding wordt dus gewoon 68 graden stressed en 59 idle. Als ik em op 1400 laar lopen dan komt ie windows niet in. Ik heb er al 2 casfans in maar dat wil niet helpen
Greetz LOMU