Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getlost
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:07
Deze TV heeft 1 slot voor een CI+ kaart, echter zou volgens de Ziggo site NIET geschikt zijn voor digitale TV van Ziggo. Kan iemand dit uitleggen / bevestigen, er is blijkbaar nog een andere vereiste dan het slot alleen? Is dat niet gestandaardiseerd (anders dan de afkorting "common interface" doet vermoeden)?! Bvd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ziggo heeft een vrij goede helpdesk die jou kan uitleggen of & waarom jouw exacte type TV niet op hun gecertificeerde lijst staat.

Dat iets "common" is, wil niet zeggen dat iedereen het maar moet/mag aansturen of daar niet selectief een onderscheid in mag maken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:04
Heb je de mogelijkheid om de tv alvast aan te sluiten en te kijken of er digitale zenders worden gevonden? Zo ja kan je iig de free to air zenders kijken, volgende stap is van iemand een ci + module met smartcard lenen of je kan voor 2 euro per maand er 1 huren, werkt het niet? Stuur je de kaart kosteloos terug binnen 14 dagen.

Verder weet ik dat als die niet op de lijst van Ziggo staat er door de klantenservice geen ondersteuning geleverd wordt en het er eigenlijk op neer komt: als het werkt is dat leuk voor u maar wij kunnen er verder niet zoveel mee, oftewel we helpen u niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:31
getlost schreef op maandag 24 juni 2019 @ 16:50:
Deze TV heeft 1 slot voor een CI+ kaart, echter zou volgens de Ziggo site NIET geschikt zijn voor digitale TV van Ziggo. Kan iemand dit uitleggen / bevestigen, er is blijkbaar nog een andere vereiste dan het slot alleen? Is dat niet gestandaardiseerd (anders dan de afkorting "common interface" doet vermoeden)?! Bvd
Het zou zomaar kunnen dat het wel degelijk werkt.
Ik heb nog een Philips tv uit hetzelfde jaar op mijn slaapkamer en daar werkt CI+ wel degelijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• getlost
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:07
Thanks guys. Op andere lokatie idd al eens free to air digitale zenders gekeken. Ik zal het vanavond op huidige adres / camping eens proberen, met de frequentie / netwerk id welke ik zojuist opgezocht heb. Andere camping-gast had 't namelijk gisteren (F1) voor elkaar, met een Finlux TV die wel op de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:31
getlost schreef op maandag 24 juni 2019 @ 17:17:
Thanks guys. Op andere lokatie idd al eens free to air digitale zenders gekeken. Ik zal het vanavond op huidige adres / camping eens proberen, met de frequentie / netwerk id welke ik zojuist opgezocht heb. Andere camping-gast had 't namelijk gisteren (F1) voor elkaar, met een Finlux TV die wel op de lijst staat.
Volgens mij heb ik zelfde type maar dan 32 inch en dat werkt prima op Ziggo CI+ (oud Casema gebied).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
ach mijn Slaapkamer TV staat ook niet op de lijst... maar doet het al sinds jaren (2011 ofzo :) ) prima met een CI+ module..

eigenlijk doet die het beter dan m'n Philips welke dan regelmatig de module kwijt is, en opnieuw moet initialiseren etc etc.. terwijl die wel op de lijst staat..

eigenlijk zolang je slot maar CI+ is.. let op de + is de kans behoorlijk groot dat t werkt

404 Signature not found

Pagina: 1