Toon posts:

ai Max Payne

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is de AI in Max Payne? Aangezien er geen mp is is dat toch wel erg belangrijk.

Uit jullie woorden kan ik opmaken dat jullie de graphics allemaal geweldig vinden, maar over de gameplay hoor ik toch maar weinig.

Ik wil het zo gaan kopen, dus laat het nog even weten.

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:14

Bloodclot

Jawier!

wel goed....... soms lopen ze op je af schietend. en soms rennen ze weg schietend op jouw.

en als ze weg lopen door een deur. en je wacht even en gaat er achterna. duiken soms ineens door de deur heen (lees ze doen de deur open), en rollend zitten (lees staand springend, liggend en whatever schieten ze op je!

Verwijderd

mwah.. de AI is wel okee maar nou ook weer nie om over naar huis te schrijven, het lijkt allemaal vrij linear, ik heb verschillende scenes overgespeelt en hun acties waren vrijwel telkens hetzelfde.. voor de rest is et nie echt hinderlijk hoor je gat wel dood uiteindelijk ;)

Verwijderd

De AI past zich aan jou aan (zeggen ze)

Als je niet vaak dood, weinig kogels verspilt, in korte tijd de mappen haalt dan wordt de AI steeds sterker. Ikzelf heb hier weinig van gemerkt, De AI zoog best wel of ik ben gewoon slecht. Van de rest is de GamePlay uitstekend.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:28

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry, nog een MP topic dat dicht gaat ;). Worden er lichtelijk teveel (lees, vraag had ook in een ander topic beantwoord kunnen worden).

Dit topic is gesloten.