We(gezin) zitten met een probleem.
Intro
De woningen hier worden opgeknapt hiervoor moet je een periode(onzeker hoelang) de woning verlaten en krijg je een tijdelijke woning toegewezen. So far so good.
We hebben er voor gekozen om te verhuizen.
Per email hebben we contact gehad en werd er aangeven:op basis van gezinssamenstelling en inkomen, en werd voor het eerst de huurprijs genoemd( bedrag x)
Direct alle gegevens ingeleverd per email en het acceptatie formulier ingevuld.
Een paar dagen later:
Sorry ik heb een fout gemaakt het wordt niet bedrag x maar het wordt bedrag y. Dit komt neer op een 40 euro per maand extra.
Het gaat hier om een sociale huurwoning.
Er wordt geslingerd met een foutje, aftoppings normen en ga zo maar door.( Maar huursubsidie ontvangen we niet)
Mijn vraag: Heb ik recht op deze woning voor dit bedrag?
Ik hoop dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt en een duwtje in de goede richting kan geven.
Ps als het verkeerde topic is schop me maar naar de goede plek.
Intro
De woningen hier worden opgeknapt hiervoor moet je een periode(onzeker hoelang) de woning verlaten en krijg je een tijdelijke woning toegewezen. So far so good.
We hebben er voor gekozen om te verhuizen.
Per email hebben we contact gehad en werd er aangeven:op basis van gezinssamenstelling en inkomen, en werd voor het eerst de huurprijs genoemd( bedrag x)
Direct alle gegevens ingeleverd per email en het acceptatie formulier ingevuld.
Een paar dagen later:
Sorry ik heb een fout gemaakt het wordt niet bedrag x maar het wordt bedrag y. Dit komt neer op een 40 euro per maand extra.
Het gaat hier om een sociale huurwoning.
Er wordt geslingerd met een foutje, aftoppings normen en ga zo maar door.( Maar huursubsidie ontvangen we niet)
Mijn vraag: Heb ik recht op deze woning voor dit bedrag?
Ik hoop dat iemand iets soortgelijks heeft meegemaakt en een duwtje in de goede richting kan geven.
Ps als het verkeerde topic is schop me maar naar de goede plek.
How are you doing?