Sinds vorige week heb ik een prachtige Toyota Starlet in mijn bezit. Helaas deed de autoradio (met cassette) het niet meer, dus ik dacht: "Autoradiootje, dat is niet zo moeilijk om er eentje in te zetten." Dus ik heb een simpel autoradiootje gekocht via Bol.com, die oude eruit gehaald en de nieuwe aangesloten.
Echter toen ik de sleutel omdraaide van mijn contact (motor staat nog niet aan), komt er gelijk een irritant gezoem en gepiep uit mijn speakers te komen.
Ik heb alles goed na gecheckt qua kabels, maar volgens mij klopt dat allemaal.
Ik heb een beetje zitten schuiven met de kabels, maar dat maakte geen verschil.
Verder zag ik ergens op internet een oplossing met een kabeltje om de RCA uitgang naar de behuizing van de autoradio (aarde), maar dat leverde ook geen verschil op.
In de auto zitten voor nog de oorspronkelijke speakers en achter zitten er twee Boschmann speakertjes (PR3300). De auto radio die ik gekocht heb is een CDX-DT101BT.
Ben ik de optimistisch geweest met het goedkope modelletje auto radio?
Iemand enig idee of hier een oplossing voor is? Of moet ik toch even naar een garage?
Echter toen ik de sleutel omdraaide van mijn contact (motor staat nog niet aan), komt er gelijk een irritant gezoem en gepiep uit mijn speakers te komen.
Ik heb alles goed na gecheckt qua kabels, maar volgens mij klopt dat allemaal.
Ik heb een beetje zitten schuiven met de kabels, maar dat maakte geen verschil.
Verder zag ik ergens op internet een oplossing met een kabeltje om de RCA uitgang naar de behuizing van de autoradio (aarde), maar dat leverde ook geen verschil op.
In de auto zitten voor nog de oorspronkelijke speakers en achter zitten er twee Boschmann speakertjes (PR3300). De auto radio die ik gekocht heb is een CDX-DT101BT.
Ben ik de optimistisch geweest met het goedkope modelletje auto radio?
Iemand enig idee of hier een oplossing voor is? Of moet ik toch even naar een garage?