Hallo,
Na aanschaf van een nieuwe computer, wil ik deze zo optimaal mogelijk inrichten.
nu zit ik met de kabels van corsair. Deze zijn niet altijd even praktisch voor mij. Daarom zoek ik vervanging van een kabel. Helaas kan ik deze niet vinden op google. wellicht bestaat hij niet, maar doe toch een vraag hier.
Ik zoek een?
2x PCIe (single 6+2 connector) cable - 400 mm
Wat is je budget?
Niet nodig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Overige kabels zijn van Corsair, maar merk maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Videokaart: MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio,
Voeding: Corsair RM750x(2018)
Wat wil ik
De 2x PCIe (single 6+2 connector) cable heeft tussen de twee connectors een verleningskabel. Deze gebruik ik niet, omdat beiden connectors naast elkaar zitten. Nu zoek ik een kabel die dit niet heeft
Na aanschaf van een nieuwe computer, wil ik deze zo optimaal mogelijk inrichten.
nu zit ik met de kabels van corsair. Deze zijn niet altijd even praktisch voor mij. Daarom zoek ik vervanging van een kabel. Helaas kan ik deze niet vinden op google. wellicht bestaat hij niet, maar doe toch een vraag hier.
Ik zoek een?
2x PCIe (single 6+2 connector) cable - 400 mm
Wat is je budget?
Niet nodig.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Overige kabels zijn van Corsair, maar merk maakt niet uit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Videokaart: MSI GeForce RTX 2080 Gaming X Trio,
Voeding: Corsair RM750x(2018)
Wat wil ik
De 2x PCIe (single 6+2 connector) cable heeft tussen de twee connectors een verleningskabel. Deze gebruik ik niet, omdat beiden connectors naast elkaar zitten. Nu zoek ik een kabel die dit niet heeft