Zwarte markt beverwijk betrouwbaar??

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15101

Topicstarter
Goedendag, zondag ga ik naar de zwarte makrt, nu ben ik van plan om daar wat computerzooi te kopen (moederbord / cpu e.d.), maar is dit nu wel een beetje te vertrouwen of is het toch allemaal rommel wat ze verkopen ??

Graag ervaringen of opmerkingen.

Danke ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

[topic=192108]

Een cliche is ooit origineel begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 11:39

Mathizsias

Drizzt

Hmm wie niet waagt wie niet wint ! :)

Maarre kep eens op de Zwarte Markt een Proc gekocht die werkt nu nog steeds in mn server :)

Was een P2 266, dus ja...wel betrouwbaar.

Maar onthoud 1 ding laat altijd merken dat je er verstand van hebt !!! Anders smeren ze je altijd rommel aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De naam zwarte markt spreekt voor zich. Zullen best veel goede spullen verkocht worden, dat wel, maar ik ben bang dat de garantie tot de deur is. Tenzij je nieuwe (!!) spullen koopt waar fabrieksgarantie opzit. Gebruikte spullen (die vaak als nieuw verkocht worden) hebben geen garantie. Mocht het een Fl 100,00 schelen op een bedrag van Fl 1000,00 kocht ik toch liever in een winkel in de buurt!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-09-2023
Er staan 2 compterzaken tegenover elkaar, maar dat zijn gewoon winkels die ook daar wat spulletjes willen verkopen. De prijzen zijn daar vrij gewoon en daar heb je dus gewoon fabrieksgarantie. Als het gaat over de kleine handelaartjes daar zou ik geen grote aankopen doen. Vooral audio- en videoapparatuur zijn soms van duistere afkomst.

Verder, veel plezier !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
digitale camera's is daar een beetje handel in ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 27 juli 2001 20:09 schreef Juupken het volgende:
Beetje offtopic vindt je niet? :?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 27 juli 2001 20:20 schreef Juupken het volgende:
Nee hoor :)
Waarschuwing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro_meo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:23
Op vrijdag 27 juli 2001 20:01 schreef Merely het volgende:
De naam zwarte markt spreekt voor zich...
b*ll-sh*t.. was in 't begin zo. Nu zijn daar gewoon 'normale' winkels met een stand (L1 pcparts -> zie pricewatch etc.. no doubt is een ecl dealer (vroeger stond daar ecl zelf..) etc..
't Is wel zo dat er een tijdje geleden een stukje is bijgebouwd en daar staan nu de meest gare stands (homeshop uit Leeuwarden niet meegerekend)
Zullen best veel goede spullen verkocht worden, dat wel, maar ik ben bang dat de garantie tot de deur is.
.. zie eerste opmerking over afdingen etc..
Mocht het een Fl 100,00 schelen op een bedrag van Fl 1000,00 kocht ik toch liever in een winkel in de buurt!
.. standaard antwoord: ".. Gebruik de pricewatch !!! En laat je niet gek maken en denken dat de Beverwijkse bazaar echt een zwart markt is..

(in 't begin kon je afdingen nu niet meer.. tenzij je echte no-nonsese spullen wilt hebben)

Voorbeeldje: Ik had twee p3's nodig voor m'n mammiebord. Kwam uit in dat bijgebouwd stukkie en daar was een (iranier ??) niet echt Nederlands sprekend man en die had p3 866 MHz/133 Mhz voor fl.285,= p/stuk.. (maand geleden)
Die twee processoren heb ik dus wel voor de gok gekocht.. en toevallig doen ze het goed..

Ander voorbeeld: L1 Pc parts : 2 switches, lite on brander, 128 mb ram gekocht (in een jaar) ... allemaal werkend.
idem dito voor : homeshop, no doubt en Kent computers.. (dit zijn eigenlijk winkels die voor de week-end een standje gehuurd hebben in Beverwijk..)

Makkelijkste/pluspunt van Beverwijk: je kijkt rond voor ca. 10 minuten en je hebt in een keer alle prijzen/produkten gezien van een stuk of 8 'gewone' stands..

iOS N3rd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 20:27 schreef Merely het volgende:

[..]

Waarschuwing!
waarom ?, dit vindt ik nu niet echt off topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Tnx Davar, dit is pas nuttige informatie >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 27 juli 2001 20:09 schreef Juupken het volgende:
CPU->beverwijk: hardware alegemeen
Dig. camera's :Audio, Video & HiFi Forum

Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Merely helemaal gelijk, excuses voor deze overtreding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Mja .. dus FF het juiste topic/forum vinden aub.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.