Je hebt nog maar 24 techposts, je moet er dus nog 126 doen... en je moet nog een dag of 3-4 wachten.
Virussen? Scan ze hier!
Mja, dat zijn er dus wel over de 200.Op vrijdag 27 juli 2001 19:53 schreef wildhagen het volgende:
Je hebt nog maar 24 techposts, je moet er dus nog 126 doen... en je moet nog een dag of 3-4 wachten.
Hoe en wat verder, ik weet het niet. Dat is "mijn pakkie an" niet.
Alles in de categorie General Chat en forums La, SU en het modereerforum voor t.net tellen niet mee? IT wel he?
Dus I&T valt wel onder de techfora...... Ik krijg dus over enkele dagen HK recht of nog steeds mis? Lijkt het beter om in het profiel aan te geven hoeveel techposts je hebt of anders alleen zichtbaar voor de gebruiker van het profiel!
Verwijderd
Nog een keertje dan; dat wordt expres niet gedaan, omdat mensen dan "naar de HK gaan toe posten" en dat is natuurlijk niet de bedoeling.Op vrijdag 27 juli 2001 20:01 schreef GSMboy het volgende:
anders alleen zichtbaar voor de gebruiker van het profiel!
Je hoort gewoon op je gemak te posten als altijd en op een gegeven moment komt die huiskamer vanzelf in beeld
Pas als je echt zeker weet dat je ruim aan de eisen hebt voldaan moet je in principe gaan vragen.
Je moet nog ongeveer 30 / 40 tech posts.Op vrijdag 27 juli 2001 20:01 schreef GSMboy het volgende:
Dus I&T valt wel onder de techfora...... Ik krijg dus over enkele dagen HK recht of nog steeds mis? Lijkt het beter om in het profiel aan te geven hoeveel techposts je hebt of anders alleen zichtbaar voor de gebruiker van het profiel!
Ik heb me vergist, je hebt wel voldoende techposts, alleen je bent niet lang genoeg geregistreerdOp vrijdag 27 juli 2001 20:27 schreef GSMboy het volgende:
Ok dan, dan ga ik NIET als een dolle tekeer voor HK recht maar wacht wel geduldig!
Gewoon tot je 60 dagen geregistreerd bent.Op vrijdag 27 juli 2001 20:48 schreef GSMboy het volgende:
Ah, nog een paar dagen? Op 31 juli dus?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ah, dan nog een paaar dagen wachten! en...... Het slot gaat in de deur van de huiskamer en ik zie alle HKtweakers al zittuh. Dan effe een Bacardi erbij en.....
afgehandeld
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()