Wat wil ik doen met mijn toekomstige nieuwe systeem?
Ik ga Windows 10 Pro installeren en wil gaan gamen met 4K 144Hz monitor (Iilyama G-MASTER
GB2888UHSU-B1). Voor lichte games wil ik de mogelijkheid hebben om met de 4K resolutie te werken en met nieuwere game titels (Battlefield V) op 1440p te weken. Een beetje video editing, maar dat lijkt mij geen probleem en gewoon kantoorwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 850euro (exclusief verzend kosten).
Ik heb geen plannen voor SLI.
Mijn voorkeur van merken is Intel en Nvidia.
Heb ik nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal 16GB RAM, M.2 SSD, WiFi uitbreiding.
Verder nee, alleen zoveel mogelijk computer kracht voor het geld
Ga ik zelf overklokken?
Nee, overklokte componenten vanuit de fabriekant ok. Zelf geen plannen om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er nog veranderingen die jullie zouden toepassen aan mijn huidige componenten lijst of advies over wat een betere keuze is. Mijn doel is om de snelste en het beste systeem te bouwen, dus best bang-for-buck.
Ik ga Windows 10 Pro installeren en wil gaan gamen met 4K 144Hz monitor (Iilyama G-MASTER
GB2888UHSU-B1). Voor lichte games wil ik de mogelijkheid hebben om met de 4K resolutie te werken en met nieuwere game titels (Battlefield V) op 1440p te weken. Een beetje video editing, maar dat lijkt mij geen probleem en gewoon kantoorwerk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 850euro (exclusief verzend kosten).
Ik heb geen plannen voor SLI.
Mijn voorkeur van merken is Intel en Nvidia.
Heb ik nog bepaalde eisen/wensen?
Minimaal 16GB RAM, M.2 SSD, WiFi uitbreiding.
Verder nee, alleen zoveel mogelijk computer kracht voor het geld
Ga ik zelf overklokken?
Nee, overklokte componenten vanuit de fabriekant ok. Zelf geen plannen om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Zijn er nog veranderingen die jullie zouden toepassen aan mijn huidige componenten lijst of advies over wat een betere keuze is. Mijn doel is om de snelste en het beste systeem te bouwen, dus best bang-for-buck.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-9400F Boxed | € 158,50 | € 158,50 |
1 | Moederborden | Asus TUF H370-Pro Gaming (WiFi) | € 142,09 | € 142,09 |
1 | Videokaarten | Asus TUF Gaming GeForce GTX 1660 OC edition | € 250,- | € 250,- |
1 | Behuizingen | Aerocool Rift | € 37,69 | € 37,69 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Fury HX426C16FB2K2/16 | € 81,51 | € 81,51 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 10 400W | € 53,- | € 53,- |
1 | Solid state drives | Adata XPG SX6000 Pro 1TB | € 121,92 | € 121,92 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 844,71 |
[ Voor 53% gewijzigd door dcnldcnl op 23-06-2019 23:34 ]