2ATX voedingen in 1 kast...

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• cryptapix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 08:16
ik was van plan een 2e atx voeding in me case te pleuren voor me fans.. (wil er een hoop :P) nu heb ik de search gebruikt maar idreen lult wat anders over de verschillende draden.. dus nu is mijn vraag..

ik wil mijn 2e voeding APART aan en uit kunnen zetten dmv van het knopje achterop (lijkt me niet zon punt) en ik wil ook dat me voeding niet doorbrand.. want als ik sommige replys las op die anderew topics had ik er nie veel vertrouwen meer in..

iemand nog goed WERKENDE tips ?

alvast bedankt

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Dit is wel vaker langsgekomen, hoe je een ATX voeding moet starten zonder mobo. UTFS.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Twee voedingen voor 1 computer? Misschien is het verstandiger om op zoek te gaan naar een hoogvermogen voeding.... lijkt me iets handiger :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Het groene draadje naar het zwarte draadje...
Maareh... fans trekken niet zoveel hoor...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

misschien ontgaat mij iets, maar waarom gebruik je niet gewoon een AT-voeding. Je hoeft niets door te verbinden, ze zijn goedkoper, en nog belangrijker, je kunt de aan/uit kabel en schakelaar voorop je kast maken (HEEL makkelijk) en klaar ben je.

P.S. Ik heb er wel 1 voor je liggen, kom maar ophalen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Antwoord op vraag(en) had je kunnen vinden met search.
Sorry, maar deze gaat dus dicht -> zooekkuuueennn!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.