Toon posts:

toestemming voor GoT magazine....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/191150

Bij wie zou ik toestemming moeten vragen als ik zoiets zou willen doen? En mag ik dan ook het T.net logo gebruiken?

Laat me het weten.

thnx

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat zullen Daniel en/of Floris zijn.
Femme dus ;)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Femme

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ik d8 dat Floris dit soort dingen regelde :?

Verwijderd

Is er geen adje die zich hier even over wil uitspreken? Ik vindt het opzich wel een goed idee, mits er geen info in komt die zou out-off-dat is :) (zoals de pricewatch :z )

• Dutchman!
  • Laatst online: 15:14
ik denk dat je dat voor de controleerbaarheid, de rechten kwesties en de kwaliteitsgarantie alleen maar vanuit de organisatie zelf moet doen, en niet door iemand buiten de organisatie.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 01:01 schreef Dutchman! het volgende:
ik denk dat je dat voor de controleerbaarheid, de rechten kwesties en de kwaliteitsgarantie alleen maar vanuit de organisatie zelf moet doen, en niet door iemand buiten de organisatie.
Iemand van de crew zou hem toch eerst kunnen "proof readen" ? Of is hier geen tijd meer voor onder de crew :?

Het moet natuurlijk wel een beetje inhoudsvol worden. Iets dat zeg maar de niet-tweaker ook nog zou lezen vanwege de nuttige info die er in staat...

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 28 juli 2001 00:30 schreef Mecallie het volgende:
Is er geen adje die zich hier even over wil uitspreken?
Tsja, als kees zegt dat dit aan Femme is, zul je op Femme moeten wachten denk ik.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-12 10:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je mag van mij wel het logo (de smily) gebruiken, zolang er maar duidelijk vermeld dat het GoT magazine geen officiële Tweakers.net uitgave is.

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 28 juli 2001 01:50 schreef Femme het volgende:
Je mag van mij wel het logo (de smily) gebruiken, zolang er maar duidelijk vermeld dat het GoT magazine geen officiële Tweakers.net uitgave is.
Heel asso maar waarom dat :?

Defunctus Deo Juvente

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
mischien een idee om een echt blad opte richten zoals computer totaal bv...

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op zaterdag 28 juli 2001 02:37 schreef Kaap het volgende:
mischien een idee om een echt blad opte richten zoals computer totaal bv...
don't you dare comparing GoT with computer totaal! shit GoT heeft wel ff een hoger niveau :) .
maar het is idd een idee ja, suggesties iemand? kunnen wel lache rubriekjes in. Volgens mij hebben we zo een heel blad vol

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 09:55
ik bedoel een blad, CT! is nog net niet satisfying genoeg, we hebben gewoon een fucking tweakers magazine nodig!!!

• Felicia
  • Laatst online: 07:43
Op zaterdag 28 juli 2001 08:51 schreef Kaap het volgende:
ik bedoel een blad, CT! is nog net niet satisfying genoeg, we hebben gewoon een fucking tweakers magazine nodig!!!
Als de CT! op het nivo van got zou zitten was het wel een professioneel blad en niet voor huis/tuin/keuken mutsen.... Wil je iets doen doe het dan goed >:)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Verwijderd

Achterin wel plaats houden voor een showcollectie hang & sluitwerk :D

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 02:27 schreef HappyFun het volgende:

[...]

Misschien omdat het geen officiële T.net uitgave is? Anders heb je straks overal "T.net/GoT" bladen met het officiële logo en layout, terwijl het geen officiël T.net uitgave is.

Straks bouw je daarmee nog een slechte naam op!

Ik vindt het schappelijk van Femme dat ze de smiley mogen gebruiken. Hiermee geeft hij dus ook toestemming om het blad uit te geven, zij het niet officiëel...

Dacht ik...

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Op zaterdag 28 juli 2001 02:27 schreef HappyFun het volgende:

[..]

Als het mislukt sta jij alleen voor schut, en T.net/GoT niet :P :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedank Femme voor de toestemming :)
En ik kan begrijpen dat er niet vermeld mag worden dat het een officiele T.net release is ofzo.. want dat is het immers ook niet..

Maar moet ik eigenlijk mijn psots kwijt?
Ik bedoel stel ik wil een PHP tut erin doen.. zelf kan ik geen PHP en van een site de tekst rippen is natuurlijk niet de bedoeling. Waar kan ik dan mijn oproep kwijt voor PHP'ers die zo'n tut wel zouden willen schrijven? Als ik dat bijvoorbeeld in Webscripting zou doen.. dan wordt ie toch niet gemoved?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

Op zaterdag 28 juli 2001 10:28 schreef jimius het volgende:
Maar moet ik eigenlijk mijn psots kwijt?
Ik bedoel stel ik wil een PHP tut erin doen.. zelf kan ik geen PHP en van een site de tekst rippen is natuurlijk niet de bedoeling. Waar kan ik dan mijn oproep kwijt voor PHP'ers die zo'n tut wel zouden willen schrijven? Als ik dat bijvoorbeeld in Webscripting zou doen.. dan wordt ie toch niet gemoved?
Is het niet verstandiger om eerst een team te formeren en met dat team te gaan bedenken wat de content zal moeten gaan worden??

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 juli 2001 10:36 schreef HGM het volgende:

[..]

Is het niet verstandiger om eerst een team te formeren en met dat team te gaan bedenken wat de content zal moeten gaan worden??
Maar wat als ik mensen zoek voor een bepaalde tut die niemnad in het "team" kan maken?

• Dutchman!
  • Laatst online: 15:14
Op zaterdag 28 juli 2001 10:28 schreef jimius het volgende:
En ik kan begrijpen dat er niet vermeld mag worden dat het een officiele T.net release is ofzo.. want dat is het immers ook niet..
Nee moet je beter lezen, er staat dat je expliciet moet vermelden dat het geen officiële Tweakers.net uitgave is.

We spend our years as a tale that is told

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Op zaterdag 28 juli 2001 11:03 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

Nee moet je beter lezen, er staat dat je expliciet moet vermelden dat het geen officiële Tweakers.net uitgave is.
Inderdaad. Je hebt toestemming om naam en logo te gebruiken maar zolang wij geen controle hebben over de inhoud e.d. moet duidelijk gesteld worden dat wij niet verantwoordelijk zijn voor het magazine.

Dat is niet omdat we een hekel aan je hebben maar om onszelf een beetje in te dekken :)

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Natuurlijk verwachten ze wel, dat ze een gratis abbonnement aangeboden krijgen :P

Maar idd, "T.net stelt zich niet aansprakelijk (of wat dan ook) voor in dit blad geplaatste content." Kan ik me heel goed voorstellen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 juli 2001 11:03 schreef Dutchman! het volgende:

[..]

dat bedoelde ik ook.. beetje verkeerd geschreven..
De titel wordt ook:
Gathering of Tweakers
the unofficial magazine

en er komt een disclaimer aan de binnekant met o.a. dat T.net/GoT geen aansprakelijkheid/verantwoordelijkheid draagt voor het blad etc...

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

en als je dan een goed blad maakt met goede inhoud enzo, mag t misschien wel officieel worden. Maar ik weet niet hoeveel zin ze daarin hebben hier.

Verwijderd

Maar wordt het nou een tijdschrift ?
Dat lijkt me echt cool!
ik neem iig een abonement en wil wel mee helpen met de sectie "newbee uitspraken"

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
Ik meld me in ieder geval vast aan als candidaat om medewerker te worden. Maak maar een lijstje wat er allemaal te doen is, ik ben voor alles in (zelfs mail beantwoorder oid :+ )

Goed idee en ik hoop dat het ooit wat wordt 8-)

Verwijderd

ik wilde pret niet drukken hoor, maar ik heb al zovaak dergelijke projectjes hier gezien, nu got the magazine, dan weer dit programmeren dan weer dat....ik heb nog nooit iets verder zien komen dan ideeen...

dus bij deze, als er iets meer is dan alleen ideeen wil ik best wel mijn expertise verlenen aan dit projectje >:) maar ik betwijfel of het, zoals ik dus al zei, ooit verder komt dan ideeen.

• Artwido
  • Laatst online: 02-12 21:55
Je kan mij alvast noteren voor een abbo :)

Verwijderd

Topicstarter
ff een info page in elkaar gekladblokt.

http://clans.morat.net/DBZ/

Verwijderd

Luchtbel

Verwijderd

grote luchtbel

• Artwido
  • Laatst online: 02-12 21:55
Als het idee op voorhand alleen maar afgekraakt word dan word het nooit wat.

Er zit op GoT denk ik genoeg potentie om een blad met niveau in elkaar te kunnen draaien.
Pagina: 1