Toon posts:

canal +

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
voor iedereen die nou nog niet weet hoe je canal + moet bekijken heb ik een samenvatting gemaakt van de shit in de computer idee:

ingekorte versie van het 5 stappen plan om met een decoder kaart canal+ gratis te bekijken.

door: Bolle

benodigdheden:

pentium pc, tv-kaart, CableCrypt( http://home.wanadoo.nl/~esnel )

Bron: Computer Idee nummer 15: 13/07 tot 27/07 2000

---stap 1---

open het programma dat bij uw tv-kaart geleverd wordt en waar u normaal gesproken ongecodeerde uitzendingen mee bekijkt. stem vervolgens af op canal +2. minimaliseer nu het beeld. bij canal+ is het geluid ook gecodeerd, zodat we bij deze zender geen geluid hebben :(.

---stap 2---

start nu het decoderprogramma. als voorbeeld is het programma CableCrypt gebruikt. http://home.wanadoo.nl/~esnel

al snel is er weer beeld en een stuk duidelijker, het is echter niet stabiel, geinventeerd en de kleuren kloppen niet. druk op de X toets om het beeld te inverteren.

---stap 3---

druk op F5 om het beeld stabieler te maken, het kan ook met de hand gedaan worden door met de pijltjes toetsen te werken.

---stap 4---

druk op de C toets om de kleuren te laten kloppen

---stap 5---

extra opties:

Page up en Page down toetsen voor de brightness control.

Delete en Insert toetsen voor de verzadiging control.

End en Home toetsen voor de contrast control.

---Veel succes---

-------Bolle-------

Verwijderd

Topicstarter
ik zie net dat de link naar http://home.wanadoo.nl/~esnel het niet meer doet, mijn versie van cablecrypt ben ik kwijt door het formateren :(

veel succes met het zoeken naar cablecrypt

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

http://www.worldzone.net/arts/blaaaat/cc /

Hier kun je alle versie van Cablecrypt neerhalen.
Had anders effe Altavista gebruikt.
Ze hebben hun site (Altavista) een andere look gegeven, tis wel weer effe wennen.

Mzzl Diamon

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
bedankt diamon, k had ff geen zin om te zoeken
net geformateerd nieuwe videokaart...

dus nu kan iedereen canal + kijken

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
open het programma dat bij uw tv-kaart geleverd wordt en waar u normaal gesproken ongecodeerde uitzendingen mee bekijkt. stem vervolgens af op canal +2. minimaliseer nu het beeld. bij canal+ is het geluid ook gecodeerd, zodat we bij deze zender geen geluid hebben
Ik heb de STUDIO PCTV Pro stem vervolgens af op canal+2 .Als ik geluk heb slaat ie canal+1
op maar canal+2 is in geen velden of wegen te bekennen.En als ik Canal+1 tracht te bekijken,en ik stem daar op af en minimaliseer het hele zaakie,en open de cable
crypt decoder dan heb ik totaal geen beeld ja blauw .Maar als ik het bijgeleverde tv program afsluit en start Cablecrypt op en ik ga zoeken met (v1.50)dan komt Canal+2 wel voor de dag.Het beeld locken doet het proggie echt niet.heel langzaam loopt het beeld van links naar rechts,of andersom.
En de kleuren verdwijnen nog al eens.Dan is het net een foto negatief.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
??

gewoon frequentie invoeren in je decrypt programma..dat standaard programma hoef je helemaal niet ( ook ) op te starten. Een beetje met setting rommelen en klaar ben je..die stappen volg ik niet helemaal..

Verwijderd

Pak default lock, en duw een tijdje op de pijltjesknop naar links. Dan lockt ie vanzelf, en dan staat het beeld rete stabiel. (dit heeft me ook een tijdje gekost om te ontdekken).
Ik heb een PCTV Rave, dus voor de PRO is het hetzelfde.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Maier kan jij me vertellen op welke frequentie moet ik hem dan zetten als ik alleen het programma gebruik?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Licht eraan waar je woont natuurlijk maar icq/mail even dan stuur ik het je wel als ik dadelijk thuis ben. Moet tot 00.00 werken.

• Macaco
Ik vraag mij ook af hoe je gewoon ff een Frequentie invoert.Het lukt mij alleen als ik het decoder programma laat zoeken.En het beeld locken door een ruime tijd op de linker pijltjes toets te drukken lukt ook niet echt.Zolang ik er nu mee bezig ben is het twee keer gelukt het beeld stil te krijgen.welk Cryptdecoder proggie gebruiken jullie? (v1.50) En vaak loopt alles vast dan kan ik niks meer opstarten vanwege onvoldoende geheugen,dan moet de pc weer opnieuw opgestart worden.Ik heb 128Mb geheugen pc/100 Ik heb nog wel een reep geheugen liggen 128Mb alleen dat is pc/133 ik
weet niet of dat uitmaakt pc/100 en pc/133 naast elkaar.

• boekenbon
Heb met v150 ook het idee dat m'n systeem behoorlijk over zijn nek gaat terwijl ik toch 192mb gebruik (heb trouwens net als jij Newbie ook een Pinnacle PCTV). Maar met v204 heb ik in elk geval dat probleem niet meer. In een vorige topic stond een download URL voor v204.

• Macaco
Ik heb de v2.04 ook maar dan is het beeld weer zo belabberd geen instellingen kun je veranderen net als bij v1.50.Maar het beeld bij v2.04 blijft iedergeval stilstaan.

• boekenbon
Newbie, op welk kanaal heb jij Canal+ gezet in de Pinnacle software op E2 of s2 of S2?

• Macaco
boekenbon: Canal+1 is bij mij S20 Canal+2 nergens te bekennen.
Pagina: 1