Hallo, ik ben van plan binnenkort de HP Omen 15-dc0982nd aan te schaffen. Daarnaast zou ik graag de standaard 16gb RAM die er in zit uit te breiden naar/ willen vervangen voor 32gb RAM. Ik weet alleen niet hoe dat moet of waar ik rekening mee moet houden bij het uitzoeken van de RAM sticks.
De Specs van deze laptop zijn hier te vinden:
pricewatch: HP Omen 15-dc0982nd
Ik heb alvast wat onderzoek gedaan en kwam tot de conclusie dat er maximaal 32gb RAM in de laptop kan. Hierbij is het mogelijk om 2 x 8gb sticks toe te voegen of 1 x 16gb. vervangen is ook mogelijk met 2 x 16gb sticks. Verder dacht ik dat de RAM stick SO-DIMM DDR4 2400mhz bevatte. Ik weet niet wat dit inhoud en of dit allemaal aan elkaar gelijk moet zijn.
Wat zouden jullie aanraden?
Alvast bedankt,
Youri
De Specs van deze laptop zijn hier te vinden:
pricewatch: HP Omen 15-dc0982nd
Ik heb alvast wat onderzoek gedaan en kwam tot de conclusie dat er maximaal 32gb RAM in de laptop kan. Hierbij is het mogelijk om 2 x 8gb sticks toe te voegen of 1 x 16gb. vervangen is ook mogelijk met 2 x 16gb sticks. Verder dacht ik dat de RAM stick SO-DIMM DDR4 2400mhz bevatte. Ik weet niet wat dit inhoud en of dit allemaal aan elkaar gelijk moet zijn.
Wat zouden jullie aanraden?
Alvast bedankt,
Youri