Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het vooral voor gamen gaan gebruiken. Bij voorkeur op 4k. Ik doe voornamelijk simulatie spellen als Cities Skylines, Anno, Transport Fever, Farming Simulator, Simcity, etc.
Ik heb nu een MSI GT72 laptop waarvan het scarnier is afgebroken. En bovendien merk ik lage framerates (15fps) met Anno 1800 (I7, 16GB intern, nVidia 960m
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2500 euro ex verzendkosten en assemblage. Mag ook meer of minder, ik zit er niet echt aan vast. Wil vooral een systeem waar ik de komende jaren mee vooruit kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou deze games graag op een behoorlijke FPS op ultra settings willen spelen zo mogelijk op 4k, zonder dat het systeem te luidruchtig wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Heb altijd op Intel gewerkt, daarom deze keer maar eens naar AMD gekeken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een voorkeur voor een wit systeem en componenten met RGB (
) , systeem graag niet te groot qua formaat.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat vooral mijn vraag is of dit een goed systeem is waar ik jaren mee vooruit kan, of zal ik dan betere componenten zoals processor oid moeten hebben.
Eigenlijk is met name de vraag of jullie experts hiernaar kunnen kijken en aanbevelingen kunnen geven? Ik heb bv gewoon het moederbord uitgezocht op de
form factor en 'meest bekeken'.
Ik wil het vooral voor gamen gaan gebruiken. Bij voorkeur op 4k. Ik doe voornamelijk simulatie spellen als Cities Skylines, Anno, Transport Fever, Farming Simulator, Simcity, etc.
Ik heb nu een MSI GT72 laptop waarvan het scarnier is afgebroken. En bovendien merk ik lage framerates (15fps) met Anno 1800 (I7, 16GB intern, nVidia 960m
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 2500 euro ex verzendkosten en assemblage. Mag ook meer of minder, ik zit er niet echt aan vast. Wil vooral een systeem waar ik de komende jaren mee vooruit kan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis gaan mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou deze games graag op een behoorlijke FPS op ultra settings willen spelen zo mogelijk op 4k, zonder dat het systeem te luidruchtig wordt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt. Heb altijd op Intel gewerkt, daarom deze keer maar eens naar AMD gekeken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een voorkeur voor een wit systeem en componenten met RGB (
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Wat vooral mijn vraag is of dit een goed systeem is waar ik jaren mee vooruit kan, of zal ik dan betere componenten zoals processor oid moeten hebben.
Eigenlijk is met name de vraag of jullie experts hiernaar kunnen kijken en aanbevelingen kunnen geven? Ik heb bv gewoon het moederbord uitgezocht op de
form factor en 'meest bekeken'.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 284,- | € 284,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Gaming OC White 8G | € 723,87 | € 723,87 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Crystal 280X RGB Wit | € 158,05 | € 158,05 |
| 1 | Monitoren | Samsung U28E850R Zwart | € 324,13 | € 324,13 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H100i RGB PLATINUM SE | € 154,90 | € 154,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 107,05 | € 107,05 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Wit | € 121,15 | € 121,15 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 211,35 | € 211,35 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.159,40 | ||