Veilig werken

Pagina: 1
Acties:
  • 798 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-04 13:31
Ik wees op een foto bij het speakerbouw topic waar iemand werkt bij een zaagtafel met handschoenen aan.

Mijn reactie is aangepast wegens
een onbeschofte manier te flamen
inclusief waarshuwing tot permban omdat ik aangeef dat iemand die zo zaagt een prutser is.

Nou goed, iemand prutser noemen is blijkbaar "een onbeschofte manier te flamen" en is ook terstond aangepast om tweakers te beschermen voor zulk "een onbeschofte manier te flamen"

De foto en de gehele film die mensen aanzet om zo te klussen tot je arm eraf gerukt wordt blijft echter staan.

Heel bijzonder beleid

d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

Het zou allicht helpen als je niet alleen meldt dat diegene een prutser is, maar ook wat het probleem is bij het zagen met handschoenen aan. Die boodschap gaat nu volledig verloren.

De toon (en inhoud) in jouw bericht is gewoon nogal matig.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
Roozzz schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:45:
Het zou allicht helpen als je niet alleen meldt dat diegene een prutser is, maar ook wat het probleem is bij het zagen met handschoenen aan. Die boodschap gaat nu volledig verloren.

De toon (en inhoud) in jouw bericht is gewoon nogal matig.
Dat mag je vinden, blijft het feit dat het woord "prutser" weg wordt gemodereerd, maar materiaal met ongelofelijk dom gedrag bij zaagmachines blijft gewoon online staan, daar gaat het mij om.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online

Roozzz

Plus ultra

DeDooieVent schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:48:
[...]

Dat mag je vinden, blijft het feit dat het woord "prutser" weg wordt gemodereerd, maar materiaal met ongelofelijk dom gedrag bij zaagmachines blijft gewoon online staan, daar gaat het mij om.
Daarom des te meer reden om eea uit te leggen. Dit is overduidelijk geen basiskennis.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
Roozzz schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:50:
[...]

Daarom des te meer reden om eea uit te leggen. Dit is overduidelijk geen basiskennis.
Dit is weldegelijk basiskennis als je de ambitie hebt met dit soort apparatuur te werken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:19
DeDooieVent schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:39:
Ik wees op een foto bij het speakerbouw topic waar iemand werkt bij een zaagtafel met handschoenen aan.

Mijn reactie is aangepast wegens
[...]
inclusief waarshuwing tot permban omdat ik aangeef dat iemand die zo zaagt een prutser is.
Ik kan me 100% vinden in een boodschap wat betreft veilig werken, maar blijkbaar faal je nogal om deze op een normale manier over te brengen. Dat maakt jou dan ook een prutser.

Misschien was een nette reactie met een bronvermelding o.i.d. beter geweest en had je daarmee meer bereikt.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
Xander schreef op zondag 23 juni 2019 @ 09:57:
[...]

Ik kan me 100% vinden in een boodschap wat betreft veilig werken, maar blijkbaar faal je nogal om deze op een normale manier over te brengen. Dat maakt jou dan ook een prutser.

Misschien was een nette reactie met een bronvermelding o.i.d. beter geweest en had je daarmee meer bereikt.
Oh, communicatief ben ik zeker een prutser, dat zie je helemaal goed.

Blijkbaar echter is deze constatering onbeschoft geflame

dus kijk maar uit en houd je mailbox in de gaten

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Dan ben ik ook een prutser, want ik draag ook vaak handschoenen bij het zagen, met name als het ruw hout is met splinters.
Je vingers er af zagen en bij gevolg door de handschoenen naar de zaag gerukt, komt door niet opletten bij wat je doet.
Ik kom nooit met mijn handen in de buurt van de zaag, want dan pak ik een een duwhout en bij smalle delen ook een dwarsgeleider.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Er zijn wel handschoenen te vinden waarmee gezaagd kan worden, of die hier gebruikt worden weet ik niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@DeDooieVent De boodschap is goed, de manier van brengen helaas wat minder. Gelukkig zijn er wel nuttige reacties op gekomen die wel kunnen communiceren maar de admin-edit is dus terecht ;)

Maar je hebt het in ieder geval ter spraken gebracht.

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 23-06-2019 10:15 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeDooieVent
JukeboxBill schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:10:
Dan ben ik ook een prutser, want ik draag ook vaak handschoenen bij het zagen, met name als het ruw hout is met splinters.
Je vingers er af zagen en bij gevolg door de handschoenen naar de zaag gerukt, komt door niet opletten bij wat je doet.
Ik kom nooit met mijn handen in de buurt van de zaag, want dan pak ik een een duwhout en bij smalle delen ook een dwarsgeleider.
Jij gaat ook in discussie over helmplicht op fabrieksterreinen?

Regels zijn regels als het om veiligheid gaat, eigen interpretatie is leuk voor in je hobbyschuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeDooieVent
Room42 schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:12:
@DeDooieVent De boodschap is goed, de manier van brengen helaas wat minder. Gelukkig zijn er wel nuttige reacties op gekomen die wel normaal kunnen communiceren maar de admin-edit is dus terecht ;)
Oh dat betwist ik niet, ik betwist hooguit of het woord "Prutser" onbeschoft geflame is en of het woord "prutser" aanleiding geeft tot een laatste waarschuwing voor een permban.

Daarnaast betwijfel ik of het slim is om bepaalde beelde online te laten staan, en vraag ik me af of de mod-edit niet beter gestoken kan worden in het voorkomen van handenloze tweakertjes.

Dat "prutser" verwerken ze wel verwacht ik, in ieder geval makkelijker dan leren leven met 1 hand

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Persoonlijk vind ik de hele video onverantwoord want naast blessures aan handen, loop ik ook met kromgetrokken tenen rond na het zien van het afgrijselijke RTL4 Rob en Nico-gehalte. :X Dat gaat weken duren voordat die weer recht staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Room42 op 23-06-2019 10:30 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:53

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Goed, inmiddels lijkt het me wel duidelijk dat het niet gaat om de boodschap die je wil brengen, maar de manier waarop.

Sterker nog, door je boodschap zo lomp te brengen, werd hij zelfs voor aanpassing al niet begrepen.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

DeDooieVent schreef op zondag 23 juni 2019 @ 10:16:
[...]

Oh dat betwist ik niet, ik betwist hooguit of het woord "Prutser" onbeschoft geflame is en of het woord "prutser" aanleiding geeft tot een laatste waarschuwing voor een permban.
Ter verduidelijking;
Het woord prutser alleen geeft geen aanleiding tot een waarschuwing met betrekking tot een ban. In jouw geval is dit echter geen opzichzelfstaand iets en heb je al eerder waarschuwingen ontvangen met betrekking tot reacties en verschillende reacties aangepast of zelfs verwijderd gezien. Het staat je vrij om op de ontvangen e-mail te reageren of mij een DM te sturen wanneer je hier op in wenst te gaan.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.