Ik wil graag mijn huidige PC upgrade en heb daar een paar vragen over. Welke onderdelen kan ik het beste upgraden, of kan ik beter helemaal opnieuw beginnen?
Ik zoek een? Ik wil dus mijn hele PC upgraden, maar het liefst mijn moederboard behouden. Als dat kan, maar ik ben bang van niet. Als het wel kan, dan wil ik graag een nieuwe processor en mijn geheugen uitbereiden. De bedoeling is dat ik met deze PC wat, basic, kan gamen en teksverwerken internetten etc.
Wat is je budget? Ik denk een paar honderd euro. Als ik beter een nieuwe PC kan kopen, dan zo rond de 6 a 700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee ik heb geen voorkeuren.
Hieronder heb ik een lijstje toegevoegd van wat er nu in mijn computer zit :-) Althans wat er relevant is
Moederboard Asus M4A78-VM
Processor AMD Athlon II X3 425
Geheugen Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
Videokaart Clud 3D HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E
Behuizing AOPen ES45F zwart
Ik zoek een? Ik wil dus mijn hele PC upgraden, maar het liefst mijn moederboard behouden. Als dat kan, maar ik ben bang van niet. Als het wel kan, dan wil ik graag een nieuwe processor en mijn geheugen uitbereiden. De bedoeling is dat ik met deze PC wat, basic, kan gamen en teksverwerken internetten etc.
Wat is je budget? Ik denk een paar honderd euro. Als ik beter een nieuwe PC kan kopen, dan zo rond de 6 a 700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Nee ik heb geen voorkeuren.
Hieronder heb ik een lijstje toegevoegd van wat er nu in mijn computer zit :-) Althans wat er relevant is
Moederboard Asus M4A78-VM
Processor AMD Athlon II X3 425
Geheugen Kingston ValueRAM KVR800D2N5K2/4G
Videokaart Clud 3D HD 4670 512MB GDDR3 PCI-E
Behuizing AOPen ES45F zwart
[ Voor 5% gewijzigd door Ursus Maritimus op 22-06-2019 21:41 . Reden: Vraag toegevoegd ]