Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met mijn nieuwe systeem kunnen gamen op med/high settings. Onderandere Overwatch, FF XV en NieR: Automata en andere toekomstige AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik het rond de €700-€800 of goedkoper houden en maximaal €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een keyboard en een muis. Een monitor heb ik nog niet. Dit is de eerste pc die ik ga samenstellen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 2600
minimaal 4gb vram
16gb ram
500 GB of meer ssd
Ik overweeg de BBG van Mei 2019 te gebruiken.
Ik heb een paar onderdelen weggelaten omdat ik daar niks van weet.
Dit zijn de minimale benodigdheden die ik voor mijn gaming pc wil gaan gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het maar goed en betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik dat de desktop minimaal geluid maakt en goede ventilatie heeft. De games die ik hiervoor heb genoemd wil ik op med/high settings kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zoals je ziet heb ik bijna gen verstand van een desktop samenstellen. Dus verwacht ik dat jullie mij helpen met een build samenstellen. Een lijst met alle onderdelen en uitleg wordt erg gewaardeerd.
M.V.G
DannyMKC
Ik wil met mijn nieuwe systeem kunnen gamen op med/high settings. Onderandere Overwatch, FF XV en NieR: Automata en andere toekomstige AAA games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst wil ik het rond de €700-€800 of goedkoper houden en maximaal €1000.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een keyboard en een muis. Een monitor heb ik nog niet. Dit is de eerste pc die ik ga samenstellen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
AMD Ryzen 5 2600
minimaal 4gb vram
16gb ram
500 GB of meer ssd
Ik overweeg de BBG van Mei 2019 te gebruiken.
Ik heb een paar onderdelen weggelaten omdat ik daar niks van weet.
Dit zijn de minimale benodigdheden die ik voor mijn gaming pc wil gaan gebruiken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, zolang het maar goed en betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik dat de desktop minimaal geluid maakt en goede ventilatie heeft. De games die ik hiervoor heb genoemd wil ik op med/high settings kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Zoals je ziet heb ik bijna gen verstand van een desktop samenstellen. Dus verwacht ik dat jullie mij helpen met een build samenstellen. Een lijst met alle onderdelen en uitleg wordt erg gewaardeerd.
M.V.G
DannyMKC
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2019 19:47 . Reden: andere info ]