Ik heb een vraag met betrekking tot het aansluiten van een extra set speakers. Ik heb onlangs een oud setje speakers gevonden in de garagebox. Nu heeft mijn auto al ISO stekkers ingeplugd. Wel is er een paar witte/rode ingangen over (tulp). De speakers die ik heb gevonden werken met speakerdraad (dunne koperdraadjes, zwart en rood gekleurd). Nu heb ik onlangs gelezen dat deze ingangen gebruikt kunnen worden voor een versterker? Echter zijn alle ISO poorten bezet.
Nu is mijn vraag, is het überhaupt mogelijk om d.m.v. deze ingangen een speaker set aan te sluiten? Zo ja, zou iemand mij kunnen vertellen hoe precies? Ik ben namelijk nieuw in deze wereld. En heeft zo'n versterker stroom nodig? Of haalt hij dat uit een stekker/plug?
Dank voor de moeite om dit te lezen, en eventueel te reageren!
Met vriendelijke groet,
Steve
Nu is mijn vraag, is het überhaupt mogelijk om d.m.v. deze ingangen een speaker set aan te sluiten? Zo ja, zou iemand mij kunnen vertellen hoe precies? Ik ben namelijk nieuw in deze wereld. En heeft zo'n versterker stroom nodig? Of haalt hij dat uit een stekker/plug?
Dank voor de moeite om dit te lezen, en eventueel te reageren!
Met vriendelijke groet,
Steve