Beste,
een tijdje geleden, merkte ik dat mijn harde schijf van mijn pc regelmatig een tikkend geluid maakte.
Ik heb toen mijn pc regelmatig een back-up laten maken op mijn externe harde schijf.
De windows die op mijn pc stond, was er destijds reeds opgezet, was een pc van ALDI, Medion.
Nu op een gegeven dag kreeg ik de pc niet meer aan, waarmee ik ervan uit ging dat hij stuk was.
Ondertussen heb ik een SSD aangeschaft en wil ik deze instaleren in mijn pc, wat normaal geen probleem mag geven.
Echter heb ik geen windows 10 home 64bit NL versie.
Ik ben ook niet helemaal mee met alles wat pc's betreft.
Is er iets dat ik moet weten, doen of wat er eventueel nog op de externe harde schijf staat waarmee ik alsnog de pc, windows kan herinstaleren?
Moet ik effectief windows 10 home op usb aanschaffen?
Indien ja, enig idee waar ik dat het voordeligst kan aanschaffen?
En hoe verloopt gans de installatie aangezien ik ook een SSD nu in de pc zal steken?
Ik weet het, een boel vragen maar hoop er dan tegelijkertijd wat uit te leren.
Alvast bedankt voor alle nuttige informatie.
een tijdje geleden, merkte ik dat mijn harde schijf van mijn pc regelmatig een tikkend geluid maakte.
Ik heb toen mijn pc regelmatig een back-up laten maken op mijn externe harde schijf.
De windows die op mijn pc stond, was er destijds reeds opgezet, was een pc van ALDI, Medion.
Nu op een gegeven dag kreeg ik de pc niet meer aan, waarmee ik ervan uit ging dat hij stuk was.
Ondertussen heb ik een SSD aangeschaft en wil ik deze instaleren in mijn pc, wat normaal geen probleem mag geven.
Echter heb ik geen windows 10 home 64bit NL versie.
Ik ben ook niet helemaal mee met alles wat pc's betreft.
Is er iets dat ik moet weten, doen of wat er eventueel nog op de externe harde schijf staat waarmee ik alsnog de pc, windows kan herinstaleren?
Moet ik effectief windows 10 home op usb aanschaffen?
Indien ja, enig idee waar ik dat het voordeligst kan aanschaffen?
En hoe verloopt gans de installatie aangezien ik ook een SSD nu in de pc zal steken?
Ik weet het, een boel vragen maar hoop er dan tegelijkertijd wat uit te leren.
Alvast bedankt voor alle nuttige informatie.