Toon posts:

Cheaten kan weer!!!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik blij dat ik dit kan zeggen, ik vroeg vanmiddag om cheats voor max payne, in een mum van tyd had ik al veel reakties en wat me opviel was dat de reakties bijna allemaal postief waren, ik dacht dat je algauw betieteld zou worden met iets zoals loser en kan je het zonder niet winnen ofzo?? Maar nee hoor de reakties waren goed er waren zelfs meer tweakers die de cheats toppie vonden , goed hoor , er was zelfs iemand die zei tjoh he is dat cheaten een hype aan`t worden??? is dat zo? is`t een hype aan`t worden ??? wat vindt jij van cheaten ik heb zoiets van ik heb ff lekker zin om te cheaten nah laat me ja toch?
En cheaten een hype aan`t worden? zeg`t maar.......... ;)

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-02 10:20

Apache

amateur software devver

als je perse wil cheaten doe het dan niet in online games.

dat verneukt het voor andere mensen, in single player games intreseert het mij niet wat anderen doen, maar een spel is voor mij gewoon leuker zonder cheats.

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 27 juli 2001 19:22 schreef Apache het volgende:

dat verneukt het voor andere mensen, in single player games intreseert het mij niet wat anderen doen, maar een spel is voor mij gewoon leuker zonder cheats.
das jou mening en woorden keus :)
en `k had `t niet over online cheaten toch?

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

Op vrijdag 27 juli 2001 19:22 schreef Apache het volgende:

ben ik mee eens online cheaten
single players cheaten
tja wat leuk. he ik sta voor je neus en je kan mij niet killen. maar ik jouw wel bam. volgende stuk.

tja leuk is dat zo een spel spelen
speel zo als het hoort dan is het veel leukerder.

[little bit offtopic} zelfde als sex als je het alleen allemaal zelf doet (kuch niet de hand versie maar de versie met een meisje er bij (voor vrouwen een man er bij). maar al komt er iemand helpen is het alminder leuk [/little bit offtopic]

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Als er iemand kom helpen, kan het zelfs leuker worden

Verwijderd

Doe maar!!! Kan je niet eens een spel normaal spelen? |:(

Verwijderd

voor mij is de lol er al snel af als ik een cheat gebruik in het spel, tenzij je natuurlijk echt zo ramvast zit in een spel dat je er echt niet meer uitkomt.

Verwijderd

Het idee van het spel is verneukt en het hele verhaal meestal ook, maar als je ECHT niet verder komt en de walktroughs helpen niet, okay, moet kunnen (had ik eergisteren nog een topic over geopend BTW)...
Online cheaten :r

• Ramon
  • Laatst online: 09:03
Op vrijdag 27 juli 2001 19:52 schreef DEM het volgende:
Het idee van het spel is verneukt en het hele verhaal meestal ook, maar als je ECHT niet verder komt en de walktroughs helpen niet, okay, moet kunnen (had ik eergisteren nog een topic over geopend BTW)...
Online cheaten :r
Juist!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
mhhh andere gamers dan vanmiddag

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 20:04 schreef wizzardrobbie het volgende:
mhhh andere gamers dan vanmiddag
's avonds komen de wat oudere gamers terug van hun werk denk ik....

Verwijderd

Probeer voor de gein SAM op Normal te spelen. Helaas, cheats zijn in dit spel imho noodzakelijk!

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 19:30 schreef Bass64 het volgende:

[..]
[little bit offtopic} zelfde als sex als je het alleen allemaal zelf doet (kuch niet de hand versie maar de versie met een meisje er bij (voor vrouwen een man er bij). maar al komt er iemand helpen is het alminder leuk [/little bit offtopic]
Ook niet met 2 vrouwen >:)

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
ctrl-c ctrl-v :)

Ik vind cheaten zwaar nuttig, als je net met gamen begint.
Ik heb een stel vrienden die ok net met gamen beginnen, en zonder cheats vinden ze er geen ruk aan, omdat ze dan met moeite voorbij het 1e level komen.
Ik ben zelf ook cheatend in Duke3D begonnen (en daarvoor met platformers) maar halverwege quake 1 begon ik er goed in te worden, kapte met cheaten, en ik kon zowaar het 1e level voorbij komen :) .
Nou speel ik elk spel in 2 dagen uit zonder cheats :) .
Je moet het dus gewoon opbouwen. Daarom vind ik dat er nix mis is met OFFLINE cheaten.

Steam

Verwijderd

Offline cheaten is gewoon niets aan. Online cheaten daarentegen is veel leuker. Lekker veel mensen die zich ergeren aan je aimbot o.i.d en maar schreeuwen (typen in hoofdletters) dat je een lamer bent. Jij gewoon lekker doorknallen..... ik heb dan tenminste plezier. Daar koop ik het spel tenminste voor. Om er plezier van te hebben. Hoe ik dat doe is mijn zaak. Als het je niet aanstaat........... servers zat om naartoe te gaan zou ik zeggen. 8-)

Verwijderd

/\
|
|
|
|

XLC rulezzzzzz~~~~~~~~~~

• Rody
  • Laatst online: 26-01 16:23
Cheaten vind ik niet zo leuk.
Ik heb aan een spel veel meer plezier gehad zonder cheats (want je bent er veel langer mee bezig) dan een spel met cheats,
wordt dan al gauw saai.

Verwijderd

Op vrijdag 27 juli 2001 19:16 schreef wizzardrobbie het volgende:
ik blij dat ik dit kan zeggen, ik vroeg vanmiddag om cheats voor max payne, in een mum van tyd had ik al veel reakties en wat me opviel was dat de reakties bijna allemaal postief waren, ik dacht dat je algauw betieteld zou worden met iets zoals loser en kan je het zonder niet winnen ofzo?? Maar nee hoor de reakties waren goed er waren zelfs meer tweakers die de cheats toppie vonden , goed hoor , er was zelfs iemand die zei tjoh he is dat cheaten een hype aan`t worden??? is dat zo? is`t een hype aan`t worden ??? wat vindt jij van cheaten ik heb zoiets van ik heb ff lekker zin om te cheaten nah laat me ja toch?
En cheaten een hype aan`t worden? zeg`t maar.......... ;)
Er zit een groot verschil tussen Online cheaten (multiplayer) en Offline cheaten (single player)

Cheats voor max payne zijn offline cheats, niks mis mee dus. Je verpest het voor niemand en je hebt er plezier van (als je het leuk vindt om te cheaten). Ga je vragen om multiplayer cheats dan zijn de rapen gaar. Oftewel online cheaten mag niet en zal nooit mogen ook. Single player cheats hebben altijd gemogen.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op zaterdag 28 juli 2001 14:37 schreef Rafthor het volgende:
ik heb dan tenminste plezier. Daar koop ik het spel tenminste voor. Om er plezier van te hebben. Hoe ik dat doe is mijn zaak. Als het je niet aanstaat........... servers zat om naartoe te gaan zou ik zeggen. 8-)
Dus jij hebt plezier door online te cheaten... ik weet niet of je het doorhebt maar je verpest het spel voor andere mensen die het NET ZOALS JIJ gekocht hebben om plezier van te hebben....
Jij hebt dus in je eentje plezier en vergalt het voor 15 andere personen... fijne gamer ben jij :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Idd, offline cheaten leverd soms ook wel lollige momenten op :)

online cheaten trouwens ook wel, bijn een UT clan match.. Het werd en beetje een zooitje en toen ging de admin beetje kloten met de gamespeed en toe gingen de cheats aan >:)
Iedereen god mode natuurlijk, was wel lollig :)
Trouwens, dit betekend niet dat ik normaal met aimbots speel ofzo hoor, maar voor die ene keer was het wel lollog (verder ook omdat het toch niet serieus meer was :))

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 14:53 schreef Marv het volgende:
[..]
Die reacties verwacht hij dus en jij bent er met open ogen ingetuind (no offence) maar je moet deze personen gewoon ignoren.

Ze denken alleen maar aan hun zelf en niet aan anderen. Ikke ikke ikke en de rest kan stikke. hij zegt ook duidelijk: Ik heb dan plezier.

Anyways, niet op reageren.. laat die personen maar, op de betere servers worden hun gebanned dus heb je geen last van hun.

Verwijderd

Topicstarter
ey jongens "geen" ruzie maken hoor :) t`gaat `r gewoon om wat jij van offline cheaten vindt en ieder mag daar zo z`n mening over hebben je bent "geen" loser als je cheat en ook niet als je niet cheat lekker zelf weten , ja toch? ik weet alleen dat er steeds meer over cheaten wordt gesproken viel me echt op daarom deze topic
Mede Tweakers de groeten ,,,,, Rob :)

Verwijderd

het is soms ook frustrerend als je niet goed genoeg bent in n game :) (offline) en dan pak je er n cheat erbij, of gewoon ff leuk wat wapens testen

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
cheaten kan soms ook goed zijn. Voor quake 1 heb ik een tijd een god-mode cheat gebruikt om tegen de reaper-bots op de hoogste moeilijkheidsgraat te vechten (oefening).

Ik heb quake1 wel eens op hard uitgespeeld zonder cheats en dat betekende dat ik aan het einde van elke episode de rocketlauncher, nailgun en lightninggun helemaal vol had en alle vijanden met de supershotgun afgemaakt. Op een of andere manier spaar ik dan altijd de leuke wapens op en gebruik ze dan helemaal niet. Een cheat kan in zo'n geval een uitkomst bieden, want met een goede cheat kan je tenminste het wapen gebruiken die je het gaafst/lekkerst vindt spelen (wapen 4 van quake2 vindt ik bijvoorbeeld wel aardig, maar je minutie wil nog wel eens snel opraken). In dit soort gevallen vindt ik bijvoorbeeld quake3 en UT wel gaaf, want dan hoef je eigenlijk niet op wapens en ammo te letten (je gebruikt gewoon wat je tegenkomt).

Maar ik moet wel zeggen dat een spel veel leuker speelt zonder cheats. Als je 'm dan uitspeeld dan kan je echt zeggen van "kijk, dat heb ik eens mooi gedaan". Hetzelfde als je bijvoorbeeld een level 20 keer overdoet en het dan uiteindelijk lukt zonder ook maar een cheat te gebruiken.

Trouwens, je zou kunnen zeggen dat single-player cheats zijn gemaakt om de speler te helpen en dat multiplayer cheats zijn gemaakt om echt gemeen te doen. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen wat er nu zo leuk is om met een aimbot quake3 te spelen. Wat doen je dan eigenlijk nog? Dan is het toch geen spel meer? Zouden dat soort mensen zich nu niet schamen?

En helemaal, voor moderne spellen als QuakeIII en UT zijn er heel veel mensen die ook niet super goed spelen (in vergelijking tot de Masters die nu nog quake1 multiplayer spelen). Je hebt dan toch geen aimbot nodig om toch nog een aardig spel te beleven?

Infinitive heeft eens gespeeld met een ping van 600-999 en toch nog binnen drie minuten 5 gauntlet kills op z'n naam staan...

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

Ik vind een cheat al snel een game vergallen omdat je vaak als je cheat dingen krijgt (items en wapens) die je pas veeeheeeheeeel later in het spel krijgt. Dan is voor moi de l :) l er wel af.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 28 juli 2001 16:16 schreef Fallen_angel het volgende:
Ik vind een cheat al snel een game vergallen omdat je vaak als je cheat dingen krijgt (items en wapens) die je pas veeeheeeheeeel later in het spel krijgt. Dan is voor moi de l :) l er wel af.
nah er zij verschillende redenen om te cheaten 8-)

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 14:53 schreef Marv het volgende:

[..]

Dus jij hebt plezier door online te cheaten... ik weet niet of je het doorhebt maar je verpest het spel voor andere mensen die het NET ZOALS JIJ gekocht hebben om plezier van te hebben....
Jij hebt dus in je eentje plezier en vergalt het voor 15 andere personen... fijne gamer ben jij :(
mja en jij trapt met open ogen in z'n getroll...

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 17:08 schreef wizzardrobbie het volgende:

[..]

nah er zij verschillende redenen om te cheaten 8-)
zoal de fun om in het begin van HL al gelijk alle sciencetists te gaan doodmeppen :)

Verwijderd

mja en jij trapt met open ogen in z'n getroll...
Dat deed ie inderdaad. Ik cheat helemaal nooit online (hoogstens om te kijken of die nieuwe bot Echt zo goed werkt voor 1 potje). Zie hier alleen helemaal niemand hier die post, en ook nog zegt dat ie wel cheat online. Je kan mij niet wijsmaken dat je nog nooit een cheat hebt geprobeerd online. Dat kan je wel....... maar ik geloof je dan niet :P

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 17:52 schreef Rafthor het volgende:

[..]

Je kan mij niet wijsmaken dat je nog nooit een cheat hebt geprobeerd online. Dat kan je wel....... maar ik geloof je dan niet :P
ik heb hier thuis een netwerkje als ik dus cheats wil proberen zet ik thuis in het netwerk een game op... simple as that...
een keer op die manier ratbot geprobeerd, werd keer op keer gekicked van m'n eigen server :)

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51

[..]

Dat deed ie inderdaad. Ik cheat helemaal nooit online (hoogstens om te kijken of die nieuwe bot Echt zo goed werkt voor 1 potje). Zie hier alleen helemaal niemand hier die post, en ook nog zegt dat ie wel cheat online. Je kan mij niet wijsmaken dat je nog nooit een cheat hebt geprobeerd online. Dat kan je wel....... maar ik geloof je dan niet :P
Whehe, deed ik ook eens, samen met yak....

[topic=176712]

8-)

Steam

Verwijderd

Ik heb nog nooit online gecheat. Ik wou het wel eens proberen om te kijken hoe het is maar ik kreeg het niet voor mekaar, dus ben maar lekker met mijn eigen uh skilzz verder gegaan...... gevolg: Dik negatieve score :+

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 10:38

Flotter

Pelipper!

[..]

Je kan mij niet wijsmaken dat je nog nooit een cheat hebt geprobeerd online. Dat kan je wel....... maar ik geloof je dan niet :P
* Flotter heeft nog nooit online gecheat 8-)
'k Heb geen zin om moeilijk te doen, aimbots zoeken, downloaden, installeren, configureren, testen, enz...

Offline daarentegen wel! Kent iemand IDDQD, IDKFA en IDDT nog?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

johnwoo

3S-GTE

Op zondag 29 juli 2001 21:22 schreef Flotter het volgende:

[..]

Offline daarentegen wel! Kent iemand IDDQD, IDKFA en IDDT nog?
Doom roeleer[de|t] :)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Op zaterdag 28 juli 2001 23:48 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Whehe, deed ik ook eens, samen met yak....

[topic=176712]

8-)
Dat was echt superstijlvol :) met open ogen trapten ze erin :D

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Op zondag 29 juli 2001 21:22 schreef Flotter het volgende:

[..]

[Offline daarentegen wel! Kent iemand IDDQD, IDKFA en IDDT nog?
Hehe, heb je die cheats ooit ook in Heretic gebruikt? Ik wel...resultaat?
"You cheater, you deserve no weapons!"
En je kon zonder wapens verder :)
Iddqd = Godmode
idkfa = alle wapens
iddt = Map?

Ik cheat alleen als ik of nie verder kom of als ik het spel al heb uitgespeeld. Online niet want ik speel nooit online :)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• itsgreen
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

ik zie het cheaten van een game niet als iets slechts persee, het word vervelend als je ander mans spel er mee hinderd, zoals bijvoorbeeld bij online multiplayer spellen.
maarja opzich is cheaten gwoon handig, zo kom je verder, waar je anders nooit was gekomen bijvoorbeeld, of een extra character of auto, dit vergroot denk ik speel plezier.

• itsgreen
  • Laatst online: 02-12-2025

itsgreen

Large and in charge

btw IDCLIP

Verwijderd

offline heaten vind ik gewoon wel eens leuk.

Het voelt idd beter om een spel zonder uit te spelen maar het is ook errug leuk om in SoF al meteen de lompste troep te hebben, of om je met je rocket launcher door het 1e Q2 level te knallen, gewoon omdat het je toch wel lukt met een blaster dus dan doe je het maar op een leuke manier :).

En invisible kan je ook wel leuke dingen mee hoor, cheats verhogen de replay waarde van een spel vind ik omdat je met cheats weer wat meer 'creatieve' dingen kan. Al vind ik wel dat je het spel ook wel zonder cheats uit moet kunnen spelen maar zoniet... tja so what, dan is het met cheats nog leuker ook :)

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb Red Alert 2 met de.ini file gespeeld. Kan je in de 1e missie alle tanks al gebruiken en alle speciale wapens enzow...da's één keer leuk, daarna wordt het vervelend en ben je er snel flauw van. :Z

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• Toulinash
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-02-2024
Op zaterdag 28 juli 2001 16:07 schreef Infinitive het volgende:
cheaten kan soms ook goed zijn. Voor quake 1 heb ik een tijd een god-mode cheat gebruikt om tegen de reaper-bots op de hoogste moeilijkheidsgraat te vechten (oefening).
LOL, dan heeft het lekker veelzin als je met cheats gat oefenen, denk na man, dan leer je toch nog niks !
Whaahhahahahaa

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 29 juli 2001 23:46 schreef itsgreen het volgende:
btw IDCLIP
ha ha ja doom door de muur lopen goed man idkfa iddqd vergeet ik echt noooooit meer man :)

• maartena
  • Laatst online: 08-09-2025
Cheaten is voor watjes.

Cheaten in online-games is voor losers.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 30 juli 2001 14:02 schreef maartena het volgende:
Cheaten is voor watjes.

Cheaten in online-games is voor losers.
ja ja

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op maandag 30 juli 2001 11:43 schreef Toulinash het volgende:

[..]

LOL, dan heeft het lekker veelzin als je met cheats gat oefenen, denk na man, dan leer je toch nog niks !
Whaahhahahahaa
Misschien met aimen ofzow :?
Denk es na voordat je post man

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:39
Ik vindt chaeten wel kunnen als je echt niet meer verder komt. ik wacht zo nog steeds op de cheats van Operation flashpoint. Om in de GOD mode te komen maar kan ze niet vinden of ze bestaan niet.

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk cheaten kan best handig zijn maar what the ,,,, al ist niet handig als je leuk vindt who cares?

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-02 10:38

Flotter

Pelipper!

Op zondag 29 juli 2001 23:27 schreef Harwin het volgende:

[..]

Hehe, heb je die cheats ooit ook in Heretic gebruikt? Ik wel...resultaat?
"You cheater, you deserve no weapons!"
En je kon zonder wapens verder :)

[...]
Da's bij idkfa, geweldig!
Als je iddqd intypt ga je dood >:)

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 15:25 schreef Flotter het volgende:

[..]

Da's bij idkfa, geweldig!
Als je iddqd intypt ga je dood >:)
Als je bij Spear of Destiny (jaja OUD!) de cheats uit Wolfenstein (jaja NOG OUEDER!) gebruikte, klapte ie uit het spel :). BOEM naar DOS.

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Whaahhahahahaa
Ben ik het niet mee eens. Die bots waar ik het over had gingen pas leuke moves (strafen,circelen,springen) maken op het moment dat je op een hogere moeilijkheidsgraad speelt (op lagere moeilijkheidsgraden lopen ze maar een beetje rond te dolen). Alleen dan gaan ze ook schieten als een bot, ofwel het spelen wordt haast onmogelijk (tenzij je om de drie minuten weer wilt respawnen, maar dan moet je weer het wapen gaan pakken waarmee je wilt oefenen, ofwel je bent een tijd bezig). Een erg goede manier voor target-practice.

Micchien dat je me niet begrepen hebt, maar met zo'n cheat bedoel ik niet een aim-bot ofzo. Dat zou weinig zin hebben.

Trouwens, bij quake3 heb je geen cheats nodig om op nightmare te spelen (behalve dan misschien tegen Xaero, die is mij nog nooit op nightmare gelukt, de anderen waren niet moeilijk).

Hoewel ik bij quake3 wel eens de game-code gewijzigd hebt zodat er bij geen enkele speler/bot health afgaat wanneer je geraakt wordt. Toen zo'n circelvormige open veld leveltje opgestart en een tijdje met de RL tegen een bot bezig geweest. Goeie manier om te oefenen hoor!

LIM {enter} my IDsPispodD >:)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Pagina: 1