Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzy420
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 27-06-2019
Zoals het topic al zegt, ik heb gisteren de set gekocht van de best buy guide, (reviews: Desktop Best Buy Guide - Mei 2019 Netjes alles thuis, alles ingeplugd en aangesloten, start hem op en doet het, ga naar bios en zet em op USB met mijn USB met Windows en dan installeer ik W10pro64.

De ene keer doet die het, de andere keer geeft die me Blue Screens. Errors variëren. (kernel mode heap corruption, kernel security check failure, system service exception, etc..)

Als die het doet kan ik verder en kom ik soms zelfs zo ver als het scherm van Netwerk installatie. Maar meestal blue screent die ergens van tevoren al.

Ik ben niet zo snel naast het in mekaar zetten en dan dacht ik dat die het gewoon zou doen als ik W10 er op zet en dan daarna de drivers, maar het lijkt niet te werken.

Ik weet niet hoe ik drivers installeer voor windows, en elke keer als ik de errors google is het drivers.

Help alstublieft. :'(

(Ben nu slapen dus wel pas morgen vroeg weer verder.) :z

Beste antwoord (via Fonzy420 op 27-06-2019 18:34)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RAM in bankje 2en4 vanaf CPU, eo alleen 1 module(testen) in bankje 2. werkt het niet. retour voor
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 00:23
Eerst zou ik memtest86 12 uur laten lopen, zodat je zeker weet da je geheugen geen fouten geeft.

Andere windows cd zou ik ook proberen, van windows kun je dacht ik installatie iso downloaden, en dan je eigen code ingeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzy420
Nou, ik heb net een nieuwe ISO gemaakt en ga die proberen, de memtest86... 12 uur is een beetje lang.. Is er geen andere manier om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05:42
Er zit ergens iets niet goed, weet je zeker dat je alles hebt aangesloten zoals het zou moeten?

Wellicht een kapotte image van Windows, en anders is het een kapot onderdeel waarschijnlijk. Mocht je het allemaal niet willen testen (zoals je hierboven al zegt vind je 12 uur al vrij lang) zou ik de onderdelen retour sturen en opnieuw bestellen met assemblage en installatie van Windows.

Zucht...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

RAM in bankje 2en4 vanaf CPU, eo alleen 1 module(testen) in bankje 2. werkt het niet. retour voor
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonzy420
Ik was een beetje rond gaan toere op help desk chats, en de ram slots waren daar ook genoemd, ga het nu daar mee proberen. Ik had ze in slots B1 and B2, ik moest ze volgens hun in A2 and B2 of zoals Hackus al zegt, 2 en 4.
Pagina: 1