wat bedoel je met een msn nummer? en wat wil je precies doen?
Verwijderd
Hangt er vanaf wat je ermee wilt doen.
Als je wilt dat iemand bij jou kan inbellen is dat wel zo handig.
Als het je alleen gaat om uit te bellen is het niet noodzakelijk.
Het is wel handig zodat je op iedere tel. rekening kan zien hoeveel kosten er zijn opgegaan aan internetten.
Als je geen msn nummer invult komen deze kosten gewoon onder je hoofdnummer te staan.
Als je wilt dat iemand bij jou kan inbellen is dat wel zo handig.
Als het je alleen gaat om uit te bellen is het niet noodzakelijk.
Het is wel handig zodat je op iedere tel. rekening kan zien hoeveel kosten er zijn opgegaan aan internetten.
Als je geen msn nummer invult komen deze kosten gewoon onder je hoofdnummer te staan.
ja goeie vraag mij is het ook al niet gelukt om een msn nummer toe te wijzen als ik de isdn configuratie open dan zecht hij dat er geen isdn modem gevonden is.
ik wil idd op de telefoonrekening kunnen zien hoeveelinternet kosten er gemaakt zijn. inbellen is ook wel handig. ik zou graag willen weten waar en wat ik bij windows nt 4 moet veranderen om dit te krijgen...
kan in de software van het ISDN modem..
als je deze installeert krijg je daar de mogelijkheid voor
welk modem heb je?
als je deze installeert krijg je daar de mogelijkheid voor
welk modem heb je?
www.kuiphuis.nl
Over het algemeen wordt een ISDN-kaart in Windows NT 4 als netwerkadapter gezien.
Via Control Panel -> Network -> Adapters kun je hem dan zien. Als je dan de adapter aanklikt en je kiest Properties kun je daar ergens het MSN invullen.
Via Control Panel -> Network -> Adapters kun je hem dan zien. Als je dan de adapter aanklikt en je kiest Properties kun je daar ergens het MSN invullen.
Ik heb een dynalink kaart (is64ph) en ik ben ook in de configuratie van deze adapter geweest en dan kan ik bij de ndiswan setting gegevens intypen bij directory number en subadress voor msn1, msn2, calling party1 en calling party2. Wat moet er ingevuld worden bij directory number en wat bij subadress??
Pagina: 1