Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoeveel is deze laptop nog waard?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• basnijhof01
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22-12-2021
Oké dus ik heb deze laptop: pricewatch: Asus ROG Strix GL553VW-FY079T
En ik zou hem graag willen verkopen. Ik heb hem nu al bijna 3 jaar en wil overgaan naar een desktop. Er zijn wel een aantal dingen veranderd aan de laptop:
- De HDMI-poort is kapot gegaan
- De originele 1 TB HDD heb ik vervangen voor een 512 GB SSD

Hoeveel zou ik nu nog voor deze laptop kunnen krijgen??

Beste antwoord (via basnijhof01 op 22-06-2019 01:26)

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blijkbaar dit stukje gemist voor je je vraag ging stellen? :)
Wat is mijn laptop waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Vroeger was hier een centraal op topic voor, , maar na herhaaldelijke overtredingen van de gestelde regels is dit sindsdien niet meer toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat laptop nog waard is kan je de doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen , Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• fm77
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blijkbaar dit stukje gemist voor je je vraag ging stellen? :)
Wat is mijn laptop waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Vroeger was hier een centraal op topic voor, , maar na herhaaldelijke overtredingen van de gestelde regels is dit sindsdien niet meer toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat laptop nog waard is kan je de doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen , Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.

• basnijhof01
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22-12-2021
Oh haha ja mijn fout!