Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Topicstarter
Waarom schakelt mijn telefoon steeds naar: Alleen prioriteit

Ik word het echt zat zo langzamerhand. Met IOS en WM had ik nooit dit soort gedrag.
...

Android
...

Gezocht bij instellingen maar kan alleen uit en inschakelen maar het automatisch inschakelen kan ik nergens terug vinden.
...

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Beste antwoord (via Wim-Bart op 23-06-2019 03:11)

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:49
"Android Gezeik", "Met WM en iOS had ik dat nooit", tsja... Met zo'n toon wordt alles moeilijker.

Ik weet niet wat zo'n Lenovo doet, mijn telefoon staat ingesteld dat hij snachts na 11u in Niet Storen gaat tot de eerstvolgende wekker of na 8 uur, als er geen wekker ingesteld staat. Daarnaast gebeurt dit ook tijdens afspraken in mij agenda. Het kan best zijn dat je Lenovo daarnaast nog een automodus of zoiets heeft, dat zal je even moeten gaan zoeken.

Bij Niet Storen heb ik aanstaan dat agenda herinneringen altijd doorkomen, evenals wekkers, herinneringen en berichten of oproepen van bepaalde personen. Of als iemand binnen 15 minuten voor de tweede keer belt. Je kan er dus best veel mee, ik zou dan ook willen aanraden om er eens naar te kijken.

Neemt overigens niet weg dat ik het vreemd vindt dat dit automatisch lijkt te gaan. Dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk.

(PS: ook ik mis de tijd dat ik een Lumia 920 had, beste telefoon die ik gehad heb. Maar ook die had een automodus :))

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Beetje magere info geef je.
Staat er verder nog iets bij in beeld? Wat doe je op het moment dat het gebeurd?
Welke praktische gevolgen heeft het?
Een screenshot van de melding hier plaatsen zou het wel in 1 keer verduidelijken wat je bedoelt.

Mijn vermoeden is dat je een melding "Alleen prioriteit" krijgt als je geen verbinding met het mobiele netwerk van je telecomaanbieder hebt. Dat kan simpelweg slecht bereik zijn, maar ook een mankement van je telefoon.
Heb je het probleem ook met SIM-kaarten van andere telecomaanbieders? En heb je het probleem ook met de zelfde SIM-kaart in een andere telefoon?

[ Voor 4% gewijzigd door Joen op 22-06-2019 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
Joen schreef op zaterdag 22 juni 2019 @ 00:34:
Beetje magere info geef je.
Staat er verder nog iets bij in beeld? Wat doe je op het moment dat het gebeurd?
Welke praktische gevolgen heeft het?
Een screenshot van de melding hier plaatsen zou het wel in 1 keer verduidelijken wat je bedoelt.

Mijn vermoeden is dat je een melding "Alleen prioriteit" krijgt als je geen verbinding met het mobiele netwerk van je telecomaanbieder hebt. Dat kan simpelweg slecht bereik zijn, maar ook een mankement van je telefoon.
Heb je het probleem ook met SIM-kaarten van andere telecomaanbieders? En heb je het probleem ook met de zelfde SIM-kaart in een andere telefoon?
1. Andere Sim kaart - zelfde issue (andere provider)
2. Wanner: 's nachts als ie oplaad, wanneer hij op tafel ligt, als hij in broekzak zit, wanneer ie in auto is. Er is geen draad aan vast te knopen
3. Ik merk het doordat er boven in de taakbalk een cirkeltje verschijnt:

Maar het probleem is al opgelost. Wanneer volume naar beneden is en de volume down knop wordt nog een keer ingedrukt dan gaat ie in "do not disturb". Waardeloos dus, want zo mis ik dus agenda afspraken.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:33
Tja .. dat is maar net wat je waardeloos vindt. Vind het zelf erg handig. Je bent het toch echt zelf die op die knop drukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Over welke telefoon hebben we het eigenlijk? Welke Android versie? Waar zit het knopje? Heb je een cover voor je telefoon? Zo nee, zou dat kunnen helpen?
Je geeft eigenlijk totaal geen informatie namelijk om goed te kunnen helpen.

Ik heb zelf een schuifje op mijn Oneplus 5t, maar nooit problemen mee gehad als ik er over na denk.

Zag dat je het al gevonden had. Wellicht is het aan te passen met een programma of een andere loader/voor scherm.

[ Voor 15% gewijzigd door Arunia op 22-06-2019 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
In je settings kun je (hoogst waarschijnlijk) instellen wat er genegeerd moet worden in de do nor disturb stand, waaronder agenda events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart

Wim-Bart

Topicstarter
Ik dacht dat het opgelost was maar ik zit in de auto en opeens schiet hij vanzelf naar niet storen. Ik zie het gewoon gebeuren voor mijn neus. Gewoon uit het niets.

Het toestel is een Lenovo P2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:24

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is dat dat niet iets met "driving mode" ofzo? Dat je niet als een rabies-eekhoorn reageert op elke appje, piepje, trilletje?

Want DnD laat toch wel gewoon de mogelijkheid tot bellen (handsfree)?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• xFeverr
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:49
"Android Gezeik", "Met WM en iOS had ik dat nooit", tsja... Met zo'n toon wordt alles moeilijker.

Ik weet niet wat zo'n Lenovo doet, mijn telefoon staat ingesteld dat hij snachts na 11u in Niet Storen gaat tot de eerstvolgende wekker of na 8 uur, als er geen wekker ingesteld staat. Daarnaast gebeurt dit ook tijdens afspraken in mij agenda. Het kan best zijn dat je Lenovo daarnaast nog een automodus of zoiets heeft, dat zal je even moeten gaan zoeken.

Bij Niet Storen heb ik aanstaan dat agenda herinneringen altijd doorkomen, evenals wekkers, herinneringen en berichten of oproepen van bepaalde personen. Of als iemand binnen 15 minuten voor de tweede keer belt. Je kan er dus best veel mee, ik zou dan ook willen aanraden om er eens naar te kijken.

Neemt overigens niet weg dat ik het vreemd vindt dat dit automatisch lijkt te gaan. Dat is niet helemaal de bedoeling natuurlijk.

(PS: ook ik mis de tijd dat ik een Lumia 920 had, beste telefoon die ik gehad heb. Maar ook die had een automodus :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:22

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Wim-Bart zoals andere ook al aangeven is je openingspost momenteel wel heel erg karig, daarnaast is de toonzetting van je topic nu ook niet bepaald om naar huis te schrijven. Inmiddels heb je al wat meer informatie gegeven, dus we laten het hier maar bij. Maar let erop bij het aanmaken van een volgend topic.

Verder heb ik nog even je titel aangepast, zodat het de lading beter dekt.
Pagina: 1