Toon posts:

Mechanische toetsenbord voor gaming.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een nieuwe toetsenbord. Mijn huidige toetsenbord is een Razer Deathstalker. Heeft me altijd goed geholpen, maar ik ben van plan om naar een mechanische toetsenbord over te stappen. Ik ben voornamelijk een gamer, dus switches die niet veel druk nodig hebben zou fijn zijn, maar het ligt er maar aan of het in de prijs valt. Verder gebruik ik hem ook nog voor veel typen. Het geluid wat een toetsenbord zou produceren maakt mij persoonlijk niet zo veel uit

Wat is je budget?
Rond de 75 euro, maar het liefste goedkoper. Ik vind 75 al best veel voor een toetsenbord

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf de Logitech G413, hyperX Alloy FPS en CoolerMaster CK550 gezien, maar zoals ik al aangaf vind ik ze een beetje pricey. Mochten er redleijke varianten zijn voor een iets lager prijsje, dan vind ik dat even goed. Heb zelf geen merk voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Alleen op een Windows-systeem. Gaming en typen. Ik hoef hem verder niet overal mee te nemen of dergelijk. Blijft lekker op mijn bureau staan.

Alle reacties

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-01 08:33

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 π—π—ˆπ–Ύπ–Ώπ— 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

product: Cooler Master CK350
Je hebt dan geen echte Cherry MX switches maar de kwaliteit (volgens de reviews) is goed!

πš’π™Ώπš‘πš˜πš—πšŽ 16 π™Ώπš›πš˜ - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖑-3800 - 2𝖳𝖑 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖀𝗅𝗂𝗍𝖾

• HKS-Skyline
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 21:23

HKS-Skyline

Vroooom ?

Er is niet veel keus onder de 75 euro, maar de coolermaster keyboards doen het goed, de CK550 heeft een vrij lichte aanslag. Cherry switches ga je niet snel vinden voor deze prijs, maar de Gateron Red switches van de CK550 zijn heel ok.

Check deze vergelijking met weerstand test;
https://nl.hardware.info/...cten/456249-515907-395031

• rain2reign
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-01 14:07
Er is ook de pricewatch: Gigabyte Force K85. Goede kwaliteit voor de hele lage prijs icm Kailh Red switches, maar het is wel een no-nonsense toetsenbord. Zo krijg je geen extra functies (zoals macro en media knoppen), geen polsondersteuning voor de gene die het willen en vrij gelimiteerde verlichtingsopties. Maar voor dit geld kun je ook niet al te veel eisen stellen. Al met al, is het voor de lage prijs in mijn mening wel een kijkje waard.