Ik ben op zoek naar degelijke bluetooth speaker die bovendien muziek kan afspelen vanaf usb-stick.
Het geluid moet fatsoenlijk zijn en het is fijn als deze een beetje vochtbestendig is, zodat de speaker meegenomen kan worden naar het zwembad / strand.
Complete lijst wensen geordend op prioriteit:
Wat ik al gevonden heb:
Goedkope speakers tot 20 euro die prima vanaf usb-stick afspelen, maar met waardeloze geluidskwaliteit
Speakers met goed geluid, maar geen ondersteuning voor usb-stick, bv JBL / Rockbox serie .
Ik ben echt al een hele tijd op zoek, maar alle speakers die ik tegenkom vallen in de bovenstaande 2 categorieën. De ondersteuning voor afspelen vanaf usb-stick is het moeilijkst terug te vinden en dat vind ik nou net de belangrijkste optie.
De voorkeur gaat naar iets vergelijkbaars met de JBL / Rockbox series.
Het geluid moet fatsoenlijk zijn en het is fijn als deze een beetje vochtbestendig is, zodat de speaker meegenomen kan worden naar het zwembad / strand.
Complete lijst wensen geordend op prioriteit:
- Afspelen vanaf USB-stick.
Liefst met ondersteuning mapjes - Goed tot fatsoenlijk geluid, ook als de speaker zacht staat.
Er wordt voornamelijk rock en house op afgespeeld - Prijs tot 100 euro
- Minimale afspeeltijd 4 uur, liefst 8 of meer
- (spat)water bestendig
- compact
Wat ik al gevonden heb:
Goedkope speakers tot 20 euro die prima vanaf usb-stick afspelen, maar met waardeloze geluidskwaliteit
Speakers met goed geluid, maar geen ondersteuning voor usb-stick, bv JBL / Rockbox serie .
Ik ben echt al een hele tijd op zoek, maar alle speakers die ik tegenkom vallen in de bovenstaande 2 categorieën. De ondersteuning voor afspelen vanaf usb-stick is het moeilijkst terug te vinden en dat vind ik nou net de belangrijkste optie.
De voorkeur gaat naar iets vergelijkbaars met de JBL / Rockbox series.