Herinstalleren Macbook Air, Microsoft Office behouden

Pagina: 1
Acties:
  • 482 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1224714

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik heb een Macbook Air uit 2012 die een beetje vol begint de lopen, dus ik wil hem helemaal leeg halen en opnieuw installeren. Daarbij zal ik al mijn programma's kwijt raken. Degene die ik via de Appstore heb gekocht zet ik zo weer terug, maar ik heb toentertijd een niet helemaal legale versie van Microsoft Office gedownload. Dat download bestand heb ik niet bewaard (dom). Nu vraag ik me af, kan ik vanaf de programma's die nu op mijn computer staan, iets bewaren waardoor ik straks na de herinstallatie deze versie van microsoft office weer kan installeren?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordy_413
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-06 09:35
Hier op Tweakers.net worden illegale praktijken niet toegestaan... Dus kunnen we je hier niet verder helpen.

Dus de enige oplossing die ik je kan geven om gewoon office te kopen.. office kost ook maar een paar euro in de maand.

Edit: En zover ik weet kan je met een herinstallatie je programma's niet behouden..

[ Voor 27% gewijzigd door Jordy_413 op 21-06-2019 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:44
Anoniem: 1224714 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 12:31:
Mijn vraag:

Ik heb een Macbook Air uit 2012 die een beetje vol begint de lopen, dus ik wil hem helemaal leeg halen en opnieuw installeren. Daarbij zal ik al mijn programma's kwijt raken. Degene die ik via de Appstore heb gekocht zet ik zo weer terug, maar ik heb toentertijd een niet helemaal legale versie van Microsoft Office gedownload. Dat download bestand heb ik niet bewaard (dom). Nu vraag ik me af, kan ik vanaf de programma's die nu op mijn computer staan, iets bewaren waardoor ik straks na de herinstallatie deze versie van microsoft office weer kan installeren?

Alvast bedankt!
Los van de vraag over illegaal verkregen software: waarom installeer je de Mac niet opnieuw zonder hem te wissen? Op die manier kan je mogelijke issues met macOS oplossen en toch al je data behouden. Deze stappen volgen en dan dus niet je Mac wissen: https://support.apple.com/en-us/HT204904

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-06 19:59

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Zoals hierboven al aangegeven zijn 'illegale praktijken' niet toegestaan. Hulp bij het behouden van een 'niet helemaal legale' versie van Office valt hier uiteraard gewoon onder. Kortom: dit topic gaat dicht.

Launching containers into space

Dit topic is gesloten.