Beste mede Tweakers,
Gezien de gelimiteerde ruimte in de meterkast ben ik op zoek gegaan naar een alternatieve behuizing voor mijn NAS.
Momenteel gebruik ik een Dell T110 II welke in de voorraad kast staat (wil deze weg hebben i.v.m ruimte)
Na lang zoeken ben ik uit gekomen bij een schakelkast van Schneider en ben ik begonnen met maken van uitsparingen voor het moederbord en fans.
Helaas zijn de gaten voor de fans niet heel mooi geworden echter komt hier een magnetische stoffilter voor.
Gebruikte hardware tot nu toe:
Moederbord: Asus H110I-PLUS (zit op een Mini-ITX tray van acryl)
CPU: Intel Core i3 7100T
RAM: 1x8GB
Voeding: BeQuiet SFX-L 500W
Fans: 4x Noctua NF-A4x10 FLX (komt er nog 1 bij de voeding)
Voeding is nog steeds een puntje, mocht iemand betere opties hebben hoor ik het graag.
Heb ook nog een 300W TFX liggen (bequiet) echter niet volledig modulair.
Behuizing:

Uitsparing moederbord:

Zo moet het uiteindelijk worden:
Gezien de gelimiteerde ruimte in de meterkast ben ik op zoek gegaan naar een alternatieve behuizing voor mijn NAS.
Momenteel gebruik ik een Dell T110 II welke in de voorraad kast staat (wil deze weg hebben i.v.m ruimte)
Na lang zoeken ben ik uit gekomen bij een schakelkast van Schneider en ben ik begonnen met maken van uitsparingen voor het moederbord en fans.
Helaas zijn de gaten voor de fans niet heel mooi geworden echter komt hier een magnetische stoffilter voor.
Gebruikte hardware tot nu toe:
Moederbord: Asus H110I-PLUS (zit op een Mini-ITX tray van acryl)
CPU: Intel Core i3 7100T
RAM: 1x8GB
Voeding: BeQuiet SFX-L 500W
Fans: 4x Noctua NF-A4x10 FLX (komt er nog 1 bij de voeding)
Voeding is nog steeds een puntje, mocht iemand betere opties hebben hoor ik het graag.
Heb ook nog een 300W TFX liggen (bequiet) echter niet volledig modulair.
Behuizing:

Uitsparing moederbord:

Zo moet het uiteindelijk worden:

[ Voor 10% gewijzigd door skdevil op 21-06-2019 11:53 ]