Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0uterr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-04 08:16
Ik zoek een?
Draadloze oordopjes

Wat is je budget?
Maximaal 200-250 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Muziek luisteren, filmpjes kijken tijdens het reizen.
- Bellen
- Gebruiken tijdens het sporten. (spat)waterdicht is dan wel zo prettig.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik had zelf gekeken naar de Jabra Elite Active 65t, ken alleen dit merk totaal niet. Dus ook geen idee of dit een goede optie kan zijn.

Verder zie door de bomen het bos niet meer... Samsung? JBL? Bose? Jabra? Sennheiser?

Heb inmiddels de Apple Airpods geprobeerd, alleen blijven deze helaas niet zitten in mijn oor, al bij minimale beweging vallen de oortjes uit mijn oor.
Verder zou ik voor mijn gevoel de "Sennheiser Momentum True Wireless" wel willen, maar 300,00 vind ik echt te veel geld.
De PowerBeats Pro (die nog uit moeten komen) spreken me ook aan, alleen ook daar de prijs van 250,00 vind ik wel erg veel.

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik ben ook aan het kijken naar een draadloze koptelefoon, maar merk dat zeker in de zomer het behoorlijk warm is om met "oorwarmers" te gaan hardlopen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:37
Jabra is zeer bekend op gebied van headsets.

Ik heb zelf de Jabra Active 65t (niet de active ivm geen meerwaarde voor mij)
Deze horen absoluut bij de beste true wireless die je kunt kopen. Erg goed geluid en ook zeer goed voor gesprekken.

Accuduur ook meer dan prima.

Moet wel bekennen dat ik geen filmpjes kijk, ik gebruik ze vooral met Deezer op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Ik ben ook op zoek naar draadloze dopjes. Binnenkort zou van Bose een vernieuwde versie uit moeten komen:

https://www.cnet.com/news...at-are-worth-waiting-for/

Nu kwam ik vandaag een review tegen van deze van Cambridge Audio:

https://www.whathifi.com/reviews/cambridge-audio-melomania-1

Verder ook nog wat positieve gebruikersreviews te vinden, plus een lange accuduur en redelijk geprijsd. Qua specs hebben ze alles wat ik zou willen hebben. Nu alleen nog even afwachten of ze binnenkort hier ergens te koop zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crapie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10:55
Herkenbaar topic :)

Ik heb een tijd geleden met dezelfde vraag gezeten.

Waar je goed op moet letten is de samenwerking met verschillende besturingssystemen. Sommige oordopjes werken beter met een bepaald merk. Zoals de Airpods beter werken met Apple producten.

Ik heb zelf een Android telefoon en uiteindelijk heb ik gekozen voor de Bang & Olufsen Beoplay E8. Doorslaggevend was de audiokwaliteit en het design. Op internet lees je wel wat negatieve reviews maar die waren met name gebaseerd op de oude prijs van 300 euro en de oude software. Ik heb ze twee maanden geleden aangeschaft voor 180 euro en ben dan ook zeer tevreden.

Ik gebruik ze dagelijks een paar uur en een paar keer per week tijdens het sporten. De oordopjes blijven prima zitten, al moet ik wel zeggen dat ik niet zwaar transpireer tijdens het sporten. Bellen en video ’s kijken gaat overigens prima.

Ik heb de Jabra ook getest en die waren voor mij zeker een goede optie maar ik vind het design van de E8 mooier. Een verdere vergelijking heb ik niet dus ik kan ook niet beweren dat de E8 de beste zijn. Met audio is en blijft het ook persoonlijke voorkeur. Waar je wel rekening mee moet houden is dat oordoppen met draad een betere audiokwaliteit kunnen bieden als draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asitis
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 28-08 13:11

Asitis

Dus.

Ik heb eerder deze week een setje goedkope prut van Cellularline gekocht bij de MediaMarkt. Twintig euro, draadloos, in-ear. Afgezien van het bulky ontwerp van de controls presteren ze erg goed, zit zelfs wat noise-cancelling op.

Nou heb ik daar bewust naar low-end spul gezocht omdat ik al een Bose QC35-II heb, maar ooit is zo'n over-ear te groot om mee te slepen, en dan is dit een perfecte oplossing.

Point being, ik had het ook niet verwacht, maar ook de low-end spectrum van wireless earbuds is vandaag de dag al best prima. Als je dus erg hard twijfelt, kun je daar ns mee beginnen, wie weet hoeft het geen honderden euros te kosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:39

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Asitis Dat lijkt me een prima tip, want bij audio gaat het al snel sky high qua prijzen.

@Woutjuh Om nog even terug te komen op jouw vraag: Ik heb ook de Jabra Elite Active 65t op het oog. Die lijken samen met de Bose Soundsport het beste uit de testen te komen. De Elite komt daar meestal net nog iets beter uit de bus en is vaak ook goedkoper. Momenteel bij Coolblue rond de € 150.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyDude
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-06 10:04
Ik zit ook met dezelfde vragen omtrent de Jabra Elite Active 65t. Ik ben 80% zeker dat ik de Jabra ga aanschaffen voordat ik over 2 weken op vakantie ga (wordt gestoord van de iPhone adapters).

Ik zit echter met een ding: weet iemand of er binnenkort (< 6 maanden) een opvolger is aangekondigd? Ik heb Google geraadpleegd maar kan niks over een nieuwe versie vinden. Zou het erg vervelend vinden om een paar maanden na aankoop een nieuwe versie in de winkels te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Jabra Elite Active 65t zijn een absolute aanrader. Het mooie is dat de prijs almaar zakt, al is ruim 150eu natuurlijk nog steeds veel geld. *KNIP* SPAM

[ Voor 29% gewijzigd door FeaR op 30-08-2019 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Probeer de BlitzWolf FYE-7 eens. €30 bij Amazon Germany en werkelijks fantastisch geluid en bass. Gekocht op aanraden van een mede-tweaker en geen spijt van gehad.

https://www.blitzwolf.com...ynamic-Drivers-p-340.html

[ Voor 39% gewijzigd door Pyrone89 op 31-08-2019 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 10:01

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

--_-- schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 22:44:
[...]
Nu kwam ik vandaag een review tegen van deze van Cambridge Audio:

https://www.whathifi.com/reviews/cambridge-audio-melomania-1

Verder ook nog wat positieve gebruikersreviews te vinden, plus een lange accuduur en redelijk geprijsd. Qua specs hebben ze alles wat ik zou willen hebben. Nu alleen nog even afwachten of ze binnenkort hier ergens te koop zijn :)
Ik ben zelf ook geinteresseerd in deze doppen, maar heb nog geen outlet gevonden in NL.
Heb jij toevallig al iemand gevonden die ze in NL verkoopt? Of wil verschepen hierheen? Amazon.com / co.uk en de doen er in ieder geval nog niet aan.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
BlaTieBla schreef op zondag 20 oktober 2019 @ 22:29:
[...]

Ik ben zelf ook geinteresseerd in deze doppen, maar heb nog geen outlet gevonden in NL.
Heb jij toevallig al iemand gevonden die ze in NL verkoopt? Of wil verschepen hierheen? Amazon.com / co.uk en de doen er in ieder geval nog niet aan.
Nee, ik had het inderdaad ook Amazon geprobeerd maar die mogen ze niet leveren in Nederland. Ik heb toen nog gemaild naar de klantenservice van Cambridge Audio, ze hadden vooralsnog geen plannen de oordopjes in Nederland uit te brengen. Verkoop via het buitenland naar Nederland was niet toegestaan i.v.m. afspraken tussen Cambridge en distributeurs in Nederland.

Deze gaan het dus niet worden maar er komen de laatste tijd wel steeds meer interessante true wireless dopjes uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

--_-- schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 17:43:
[...]

Nee, ik had het inderdaad ook Amazon geprobeerd maar die mogen ze niet leveren in Nederland. Ik heb toen nog gemaild naar de klantenservice van Cambridge Audio, ze hadden vooralsnog geen plannen de oordopjes in Nederland uit te brengen. Verkoop via het buitenland naar Nederland was niet toegestaan i.v.m. afspraken tussen Cambridge en distributeurs in Nederland.
Ik kreeg vandaag ook het antwoord dat ze (nog) niet in NL verspreiden. Bummer. Dan maar eens verder oriënteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
BlaTieBla schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 19:52:
[...]

Ik kreeg vandaag ook het antwoord dat ze (nog) niet in NL verspreiden. Bummer. Dan maar eens verder oriënteren.
Is er een goed alternatief dan? Deze dopjes lijken mij zo goed als perfect, zeker voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik heb nog niet verder gezocht eigenlijk. Van de week nog maar eens verder 'StartPagen' naar doppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draak42
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:06
Mocht je een goedkoper alternatief uit china overwegen zou ik je volgende site aanraden. Het voordeel van deze dingen is dat het minder erg is als ze kwijt raken/stuk gaan o.i.d. Prijs/kwaliteit is in mijn ervaring erg goed.
https://appmeister.nl/all...aadloze-oordopjes-50-euro

Oost west 127.0.0.1 best

Pagina: 1