Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
ik heb een Sony Bravia KDL-40W705C.
Hierop staat een netflix app die ik graag gebruik. Alleen echt heel vaak start de film niet op.
Menu in netflix doet het allemaal, dan probeer je film te starten... teller loopt tot 99% en springt dan
weer terug naar tv. Echt heel irritant. en dit gebeurt erg vaak.
Op internet staat dat je dan de stekker er een tijdje uit moet doen, en dan weer opstarten.
Maar dit helpt dus ook niet altijd.
Wil gewoon netflix kijken op me tv ... maar zo word je er een beetje moedeloos van. En heb geen zin om hiervoor een andere tv te kopen.
Heeft iemand een tip voor mij?

mijn pc

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Als je even de zoekfunctie had geprobeerd op het forum, dan had je gelezen dat dit een bekend probleem is en niet opgelost wordt door Sony/Netlifx aangezien waarschijnlijk een hardware beperking betreft van de TV (te weinig werkgeheugen)

https://gathering.tweaker...D=95&keyword=Netflix+Sony

Dus losse Chromecast kopen of de app gebruiken die draait op diverse losse decoders kastjes

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11:26

mr.paaJ

generatie cmd+z

Vervelend probleem, ik heb daar ook jaren af en toe last van gehad, nét niet genoeg om er iets aan te doen maar de laatste maanden steeds meer en ben uiteindelijk uit frustratie idd overgestapt op een Apple TV. Ook te bedienen met de Sony AB en een verademing.
Chromecast is goedkoper, maar dan moet je het bedienen met je mobiel.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• dodo79
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:09

dodo79

witte dikke tonnie

Het is niet alleen Sony wat dit probleem heeft, mijn samsung TV geeft ook soms rare fratsen met Netflix.
Laden tot 99% en dan een vage error.
De truuk van de stekker eruit voor een minuutje lost dit echter wel op.

omdat het kan!