Vraag

• Daisy2016
  • Registratie: juni 2019
  • Laatst online: 21-06-2019
Mijn vraag
Een client uit de thuiszorg heeft voor alarmering een vaste telefoonlijn nodig
Deze wordt alleen gebruikt voor de alarmering
Bellen doet ze met mobiel ivm geen geld hebben
Er is geen internet aanwezig zal er ook niet komen
Client is 80 jaar en heeft alleen AOW
Ik ben bezig om voor haar uit te zoeken wat het goedkoopste is maar zie door de bomen het bos niet meer
Is er een telefoon provider die een super goedkoop abonnement heeft voor alleen telefoon?
De meeste providers bieden alleen pakketten aan met alles in een
Hier heeft zij niets aan

...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 00:31
Als het een echte analoge lijn moet zijn kom je al snel bijn KPN terecht, die andere abonnementen zijn veelal alles in een omdat ze de telefoonlijn aanbieden op basis van voip, welke mogelijk minder geschikt is voor alameringssystemen.

• Japidoff
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 04-12 21:43
met welk apparaat zal deze alarmering plaatsvinden? informeer bij de zorgaanbieder of het over een analoge lijn over viop kan..

de meeste namelijk wel, vaak bellen ze het nummer van de centrale om een spreek-luister verbinding op te bouwen...

functionaliteit bij stroomuitval is ook een dingetje om rekening mee te houden.
een echte analoge lijn is het "veiligst" en kan je in mijn beleving alleen bij kpn regelen

[Voor 26% gewijzigd door Japidoff op 21-06-2019 07:51]

gang is alles

• TheGhostInc
  • Registratie: november 2000
  • Niet online
Daisy2016 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 07:17:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Uhm... had je op z'n minst niet even hier kunnen vermelden welke opties je al had gevonden?
Hoeveel kost een standaardlijn van KPN?
€12,50 per maand
Welke melders overweeg je? Is er al gekozen? Wat zegt de leverancier van de melder?

De goedkoopste oplossing is een kabel naar de buren. Als die wel een vaste lijn hebben kun je meeliften.
Daarnaast bestaan er volgens mij ook GSM gebaseerde melders. Worden die ondersteund?

*knip*. Dit voegt echt helemaal niks toe.

Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor de KPN oplossing. Je wilt niet dat deze meneer op de grond ligt en dan de melder zegt:
"TuDuDu ... er is geen verbinding mogelijk, probeer het morgen nog een keer".
Daarnaast heeft de gemeente hier ook ondersteuning voor, die kunnen bijspringen als het nodig is.

[Voor 8% gewijzigd door rens-br op 21-06-2019 08:28]

• Tazzios
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:08
https://vastenmobiel.com/...d-met-back-up-accu-zwart/

toe te voegen een goedkoop mobiel abonnement
Stroom uitval ook geregeld

[Voor 34% gewijzigd door Tazzios op 21-06-2019 08:11]

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21:40

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Daisy2016 welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen, daarnaast is het ook belangrijk om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart.

Ik kan in je openingspost zien dat je al wat onderzoek gedaan hebt, maar wat je dan precies gevonden hebt staat er helaas niet in. Zou je dus je openingspost willen aanvullen met het volgende:
- Wat heb je precies al gevonden?
- Wat is het budget?
- Wat voor alarmsysteem is het?

We kunnen je op die manier een stuk beter helpen.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee