[PC] Overcrowd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tazz@NL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-05 09:16

Overcrowd

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/726110/header.jpg?t=1560339575
Overcrowd: A Commute 'Em Up is a tactical management sim set on the metro of bustling city Lubdon Town. It blends base-building, pausable real-time strategy, and spatial puzzling.

Trailer

[YouTube: YouTube: Overcrowd: A Commute 'Em Up - launch trailer (Early Access)]

Beschrijving

Overcrowd is een nieuwe game die sinds juni via Steam in alpha is gegaan. Ik vermaak met er al een tijdje mee.
In de game dien je met beperkte middelen en ruimte een zo efficiënt mogelijk metrostation te bouwen. De stations en sporen worden random gegenereerd zodat je enkele keer uitgedaagd wordt om een ander station te bouwen. Een station. bestaat uit meerdere lagen/niveau's waarin je kan bouwen.

In de campain mode dien je 5 stations te bouwen die in moeilijkheid toenemen. Er is ook een sandbox mode waarin je zonder doelen en met bijna oneindig veel geld kan bouwen.
Via 'bonds' kan je nieuwe techniek en items unlocken en kun je op een gegeven moment meerdere perrons bouwen.

De game is gemaakt door Squareplay games een developer en een grafisch artiest, man en vrouw.

Linkjes

Site ontwikkelaar
Steam store page

Gameplay beelden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wraldpyk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 22:13
Heb inmiddels > 14 uur in de game en vind het erg fijn so far. De diepgang is best aanwezig, het is ook een beetje een puzzle-game met hoe je de layout moet maken. En vooral geld moet je in de gaten houden.

Dit spel is vooral heel erg lastig en vereist restarts als je het goed wil beheersen. Je gaat zeker de eerste paar keer falen! En ik kan ook vooral aanraden de "Daily commute" modus alleen te doen als je echt weet hoe het spel werkt.

En met de lage prijs op steam kan ik het alleen maar aanraden!

[ Voor 30% gewijzigd door Wraldpyk op 22-06-2019 00:07 . Reden: uren aanpassen en meer details ]