Asus SeeThrough drivers gekraakt voor niet-Asus kaarten

Pagina: 1
Acties:

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Hoi,

Een of andere knuppel heeft de Asus versie 5.32 drivers met SeeThrough (door muren heen kijken en beeld als wireframe) gekraakt zodat je ze ook kan gaan gebruiken met niet-Asus kaarten :( Triest maar waar. Wordt een mooie zomder voor de lamers en cheaters.
Je mag zelf uitzoeken waar ze te vinden zijn.

Verwijderd

Gadverdamme! Net nu CS een beetje lamerfree begon te raken met al die beveiligingen komt deze zooi weer.. Triest volk hoor.. Meestal zijn ze trouwens wel te herkennen, ze schreeuwen vaak het hardst dat ze goed zijn enzo :)

Verwijderd

Het schijnt dat je met die seethrough drivers alleen maar in de war raakt. je tegenstanders worden ook doorzichteig ed.
in die drivers vindt ik wel een mooie optie zitten: extra light. Ik heb een nogal lame monitor die erg donker is zelfs als ik m anders instel. daardoor heb je bij games al snel een erg donker aangezicht. daarvoor is dit een mooie optie maar het is natuurlijk wel eerg overdreven om er van meteen een flashlight van te maken.

ThaVinnY

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:02
Triest dit.... als je niet met gewone middelen (skill en met beperkte mate je cfg aanpassen) niet kan winnen :r :r :r

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Ik hoop dat er een tooltje komt dat aangeeft wie er met 'see-trough' zit. ik vind het heerlijk om lamers te stalken ..:]