Verbetering productvergelijker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• martennis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 15:48
De productvergelijker vind ik een superhandige feature op Tweakers.
Echter zou ik een voorstel willen doen om de feature nog beter te maken.

Wat ik jammer vind is dat ik niet meerdere 'lijsten' van producten kan vergelijken.
Bijvoorbeeld; ik ben nu aan het kijken met welke componenten ik mijn nieuwe PC in elkaar wil zetten.
Met de productvergelijker wil ik dan van meerdere componenten gelijktijdig een vergelijking maken, maar ik vind het niet handig dat ik nu zowel CPU, moederbord, SSD, enz enz in dezelfde vergelijking heb.
Nu moet ik steeds de vergelijker leeg maken als ik bijv. de CPU gekozen heb en door wil naar moederborden, echter merk ik dat ik vaak nog een 2e keer de CPU wil vergelijken, bijv. als blijkt dat een moederbord niet alle CPU's ondersteund.

Ik zou het super vinden als ik OF de productvergelijker per (sub)categorie producten zou kunnen opdelen, OF zelf een soort 'vergelijkingslijst' zou kunnen maken en beheren. Een beetje a-la het wenslijst idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerse
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-05 18:59
Misschien is het op 1 of andere manier te combineren met de wens-lijsten. Bijvoorbeeld door allle items in de 'vergelijker' in 1 keer in een wens-lijst om te zetten: een nieuwe of samenvoegen met een bestaande.

En andersom natuurlijk ook: een eigen wenslijst in 1 keer in de pricewatch-vergelijker zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06 12:26
Voorstander! ik loop er ook vaak tegenaan dat ik bijvoorbeeld 5 beeldschermen en 5 smartphones in mijn productvergelijker heb staan omdat ik naar beiden op zoek ben, maar dat maakt het enorm onoverzichtelijk. beter zou zijn per productcategorie of zelf meerdere vergelijkingen aanmaken waartussen je de producten kan slepen.