Ligt een beetje aan de prijs van de 3600 lijkt me.
★ What does that mean? ★
Antwoord B! Antwoord B!
Nee even zonder gein, we weten nu toch helemaal niks wat je doeleinde zijn.
Ik kan in ieder geval niet weten of het een super overkill gaat worden als je niet iets meer info geeft.
Nee even zonder gein, we weten nu toch helemaal niks wat je doeleinde zijn.
Ik kan in ieder geval niet weten of het een super overkill gaat worden als je niet iets meer info geeft.
En hoe deze presteert ten opzichte van de 3600MrMonkE schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 08:41:
Ligt een beetje aan de prijs van de 3600 lijkt me.
En waarvoor hij de machine gebruikt
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Als je alleen gaat gamen is de verwachte hogere IPC + kloksnelheid de 3600 de duidelijke winnaar. Als je echter met regelmaat optimaal gebruik kan maken van de 8c/16t die de 2700 biedt kan dat uiteindelijk meer waard zijn.
Graag de volledige use case van de PC definiëren.
Graag de volledige use case van de PC definiëren.
I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold
Ik zou eerst de relevante informatie lezen alvorens een topic met een korte vraag te openen 
Je bent helaas voorbij gegaan aan de sticky: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Daar had je kunnen lezen dat we voor aankoopadvies een speciaal subforum (Componenten Aankoopadvies) hebben.
Ga nou niet daar ditzelfde topic maken: eigen vooronderzoek wordt verwacht en een incidatie wat je zoal gaat doen met de component (welke prestaties verwacht je nodig te hebben, etc). Zie ook daar de relevantie stickies en het beleid in het aankoopadvies forum.
Je bent helaas voorbij gegaan aan de sticky: Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!
Daar had je kunnen lezen dat we voor aankoopadvies een speciaal subforum (Componenten Aankoopadvies) hebben.
Ga nou niet daar ditzelfde topic maken: eigen vooronderzoek wordt verwacht en een incidatie wat je zoal gaat doen met de component (welke prestaties verwacht je nodig te hebben, etc). Zie ook daar de relevantie stickies en het beleid in het aankoopadvies forum.
[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 20-06-2019 09:53 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()