Toon posts:

welke kast te nemen ? (minimaal 300 watt , 3 fans)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus net me nieuwe systeem besteld.. maar er moet nog een kast bij.. omdat mijn oude kast dus meeverkocht wordt aan een andere eigenaar..

ik zat zelf te denken aan de A-Open HX08

maar kunnen daar standaard wel genoeg fans in ? ik wil er namelijk minimaal 3 in kunnen bouwen.. 1 achterin sowieso.. en de rest is niet echt belangrijk.. daar maak ik dan zelf wel holes voor..

iemand ideen ? (budget is rond de 250 gulden.. iets meer is niet erg )

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:58

Richard

Kuru Kuru Kururin

HX08= 2 fans bovenachter, 1 fan benedenvoor

Edit: Ikke lekker eerder :)

20*350ZO45°

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
aopen hx-08 mooi kastje
boven achterin gaan 2 fans
en voor onder in 1 fan

ik zelf heb nog en fan in het linker zijpaneel
en in de top van de kast

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand misschien een paar plaatjes posten van de binnenkant ? :)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Surf eens naar tweakshop.nl... Daar hebben ze heerlijke kasten, duidelijke plaatjes en een goede prijs. Kasten worden binnen 2 dagen geleverd (zie shop survey) Zeer compleet! De mijne is met 350W en 4 case-fans (enermax). Aanbieding: Fl 350,00 :9~

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Ik heb zaterdag nog een systeem gebouwd met die HX08... was verkeerd geleverd, het ging eigelijk om een HQ08. Het grootste verschil is het design, persoonlijk vind ik de HQ08 wat mooier, en makkelijker om mee te bouwen.

Verwijderd

Topicstarter
Dank U allen :P - :D

alleen nog 1 vraag hoeveel molex aansluitingen (voedingskabels voor HD e.d.) zitter erbij ?

(bij de HX-08 dus.. want die wil ik denk ik halen )

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op vrijdag 27 juli 2001 18:42 schreef Herodion het volgende:
Ik heb zaterdag nog een systeem gebouwd met die HX08... was verkeerd geleverd, het ging eigelijk om een HQ08. Het grootste verschil is het design, persoonlijk vind ik de HQ08 wat mooier, en makkelijker om mee te bouwen.
Dat makkelijker om mee te bouwen slaat nergens op, want op het frontje na is er absoluut geeneen verschil met tussen de HX-08 en de HQ-08...

* BrZ is trotse eigenaar van 2 HX-08-en :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op vrijdag 27 juli 2001 19:00 schreef SoDM2k het volgende:
Dank U allen :P - :D

alleen nog 1 vraag hoeveel molex aansluitingen (voedingskabels voor HD e.d.) zitter erbij ?

(bij de HX-08 dus.. want die wil ik denk ik halen )
Zo uit m'n hoofd:
6 grote en 2 kleine...

heb geen zin om m'n kast(en) open te maken eigenlijk ;)

Verwijderd

Topicstarter
whehe.. oke dat is genoeg :)

• Marcj
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:33
Ik zou voor een Chieftec gaan, die vind ik persoonlijk veel beter, bijvoorbeeld de Mini Fileserver DX-01WD. Standaard 2 8x8cm gaten voorin en 2 achterin. Hij is misschien ietsje duurder, maar dan heb je ook wat :)

ow ja, hij heeft ook een 340W voeding en is geschikt voor een Pentium 4 :P
http://www.chieftec.nl/Servers/Entry_Level_Workstation/entry_level_workstation.asp
Pagina: 1