link/foto boven van mijn versterker dat die uitvalt en in protect modus valt(rood lampje)
Ik heb een probleem met mijn audio installatie van mijn auto waar ik al weken niet uitkom, alles op internet afgespeurd en een oplossing proberen te vinden maar het probleem met mijn JBL GTO5355 versterker dat die steeds uitvalt in protect modus(rood lampje) als je het volume harder doet dan 15/20 en het geluid naar de radio schiet en de boxen die daar op zijn aangesloten totdat je het volume zachter doet en dan herpakt de versterker zich.
Ik heb allemaal nieuwe boxen + kabelset aangeschaft, alles van JBL kwa speakers.
-CPK25D Kabelkit voor versterkers tot 2000W (CCA)
• 5m transparante zand rode voedingskabel (25mm2) + verguld kabeloog M6 met rode hoes + zekeringhouder met 60A zekering
• 0,8 m transparante zand blauwe massakabel (25mm2) + kabeloog M13 met blauwe hoes
• 5m transparante zand blauwe remote-kabel (1,5 mm2)
• 5m transparant blauw signaalkabel
• 3 kabelvorken (2 rood / 1 blauw) M5
Setup audio van mijn auto:
-JBL GTO5355 / 5-Kanaals versterker
-JBL GTO1204BP-D Subwoofer
-1 set JBL Club 9630 Hoedeplank speakers
-2 Sets JBL Harman CLUB 6520 deur speakers
-Pioneer DEH-09BT Radio
Ook dit loste het probleem niet op, hij blijft in protection modus vallen als je het volume harder zet dan 15.
ook heb ik een andere versterker er opgezet, en ook weer het zelfde probleem, dat die in protect modus viel.
ook heb ik alles opgemeten en als de auto uitstaat, staat er ongeveer 13.5volt op de accu.
en als de moter aanstaan, 14/14.5.
nergens heb ik een kabelbreuk of iets verkeerds aangesloten.
kabel van het chassis zit er goed op.
Zekeringen in de versterker zijn vervangen.
ook heb ik een video gemaakt van het probleem, en zou ik die nog kunnen sturen met nog meer foto's informatie van mijn setup van jbl in mijn auto.
ik heb maanden plezier er van gehad en sinds een paar weken heb ik last van dit probleem.
weet iemand raad of weet mij te vertellen waar het probleem aan kan liggen en kan mij helpen om dit probleem op te lossen zodat ik weer normaal muziek kan beluisteren in mijn auto zonder dat de versterker steeds uitvalt.
Groetjes