Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TjardaR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-05-2022
Ik heb een aankoop gedaan via paypal. op facebook naar engelandse verkoper. Nou stond er geen saldo op mijn paypal maar mijn bank was aangekoppeld. Naar mijn ervaring met paypal en het kopen op sites betaald paypal voor mij en krijg ik daarna de incasso ( 3 dagen later) nu heb ik dus geld overgemaakt naar de verkopende partij. Maar staat die niet in mijn recente activiteiten. Ik weet nu niet of het een fout van mij is of dat ik 2 a 3 dagen moet wachten op paypal. zo kan ik de verkopende partij ook gerust stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:30
Meestal betreft dit een uitgestelde bankbetaling via PayPal en krijgt de ontvanger het geld niet direct op zijn / haar PayPal-rekening. Hier kan 5 tot 10 werkdagen overheen gaan. Als het goed is, krijgt de ontvangende partij ook een mail van PayPal met het verzoek om de goederen nog niet te verzenden. Waarom de transactie (nog) niet op jouw overzicht staat vermeld, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TjardaR
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21-05-2022
Dan gok ik namelijk eerder dat ik iets fout heb gedaan. Ik vind het nogal zuur voor de verkopende partij. maar wil dit zeker weten voordat ik een tweede zending stuur.

[ Voor 22% gewijzigd door TjardaR op 19-06-2019 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wat ben je nou aan het doen? Ben je iets aan het kopen met Paypal of ben je iets aan het verkopen via Paypal?

Je berichten tonen tegenstrijdigheid namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
sypie schreef op donderdag 20 juni 2019 @ 06:39:
Wat ben je nou aan het doen? Ben je iets aan het kopen met Paypal of ben je iets aan het verkopen via Paypal?

Je berichten tonen tegenstrijdigheid namelijk.
Zijn verhaal is nogal onduidelijk, maar volgens mij bedoelt hij 'voor de tweede keer geld overmaken' met ' tweede zending'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Met een vaag verhaal als dit, kunnen wij ook niets. Dit is iets dat je het beste aan Paypal kan vragen, gezien je via hen je betaling heb verricht.

Gezien ik hier verder geen discussiewaarde in zie, gaat dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.