Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:30
Toevallig had ik nog een oude tablet liggen voor een projectje om er een navigatie en muziekspeler van te maken. Alleen is mijn vraag hoe kan ik deze sneller maken? Een clean install helpt niet, dus denk ik dat ik een ander OS moet hebben?

Welk OS raden jullie mij aan als ik toch Google Maps wil gebruiken? Waze is ook een optie, maar Google communiceert zo fijn met elkaar. Ik heb LineageOS gezien. Dit lijkt mij wel een goede. Wat zijn jullie ervaringen en wat raden jullie mij aan?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Jeanke117 om eerst maar even in de details te treden, welke Galaxy Tab 2 heb je precies? Er zijn een aantal verschillen.

Daarnaast hebben we op dit forum wel een hoop tweakers met ervaring met custom ROM's, maar specifieke ervaring over bepaalde custom rom's van een bepaald apparaat is meestal beter te zien op XDA. Daar hebben de meeste makers van de ROM's een eigen topic en daarin is goed te lezen wat de (eventuele) bugs zijn en de ervaring van de meeste.